لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنایه برنده جایزه اسکار 2020 به کیبورد مک بوک

کنایه برنده جایزه اسکار 2020 به کیبورد مک بوک

 تایکا وایتیتی فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان نیوزلندی شب گذشته در جریان مراسم اهدای جوایز اسکار 2020 جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را دریافت کرد؛ نظری کنایه‌آمیز را در مورد مک بوک ها مطرح کرده است.

تایکا وایتیتی در حاشیه مراسم اهدای جوایز شب گذشته و پس از دریافت جایزه خود، به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ داد. او در پاسخ به این سؤال که درخواست نویسندگان از تهیه کننده فیلم‌ها باید چه باشد؛ به کیبورد مک بوک ها اشاره کرد و اعلام کرد که اپل باید مشکل کیبوردهای خود را برطرف کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل باید مشکل کیبوردها را برطرف کند. با این کیبوردها اصلاً نمی‌توان تایپ کرد. آن‌ها اخیراً بدتر هم شده‌اند؛ تا حدی که دلم می‌خواهد دوباره به استفاده از پی سی‌ها رو بیاورم؛ چون کیبورد پی سی‌ها در زمان فشار دادن دکمه‌ها بهتر به حالت اول خود برمی‌گردند و به انگشت‌ها ضربه می‌زنند. میدانید از چه صحبت می‌کنم؛ پی سی‌ها کیبورد بهتری دارند و کیبوردهای اپل وحشتناک هستند.

تایکا وایتیتی

وی در ادامه به مشکل دست‌هایش که ناشی از استفاده طولانی‌مدت از لپ‌تاپ هست اشاره کرد و از انجمن نویسندگان آمریکا خواست تا فکری به حال این موضوع بکند.

تایکا وایتیتی این گفته‌ها را به صورت طنز بیان کرده و در پایان اعلام کرده که حتی مدل‌های جدید مک بوک ها نیز این مشکلات را دارند و تایپ کردن طولانی‌مدت با آن‌ها بسیار دشوار و سخت است.

اپل در سال 2015 از مکانیزم کیبوردهای پروانه‌ای در ساخت مک بوک های 12 اینچی استفاده کرد که باعث نازک‌تر شدن بدنه دستگاه‌ها می‌شد؛ این شرکت در سال 2016 مکانیزم پروانه‌ای را در کیبورد مک بوک پرو و در سال 2018 در کیبورد مک بوک ایر نیز مورد استفاده قرار داد؛ با این حال موج اعتراض ها و نارضایتی‌ها نسبت به این مکانیزم باعث شد تا اپل در اواخر سال 2019 میلادی طراحی کیبورد مک بوک ها را به طور کامل تغییر دهد و به حالت پیش از سال 2015 بازگرداند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت