لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییرات مهم آی او اس 13.4 کدام است؟

تغییرات مهم آی او اس 13.4 کدام است؟

 شرکت اپل به تازگی نسخه بتای آی او اس 13.4 و آیپد او اس 13.4 را آماده عرضه کرده است که در آن‌ها تغییراتی ویژه را برای کاربران اعمال کرده است.

آی او اس 13.4 در تلفن‌های هوشمند آیفون باعث بهبود بازدهی در کنار افزایش کاربری دستگاه‌ها می‌شود و شرکت اپل برخی از مشکلات نرم افزاری که تا پیش از این در نسخه‌های پیشین وجود داشت را برطرف کرده است. در این میان، شرکت اپل چند قابلیت دیگر را نیز آماده عرضه کرده است که شامل موارد زیر می‌شود:

نوار ابزار Mail

  یکی از تغییراتی که آی او اس 13.4 و آیپد او اس 13.4 به کاربران ارائه داده است شامل تغییر نوار ابزار بخش Mail می‌شود. در این نوار ابزار، تمامی آیکون‌های مربوط به پاک کردن ایمیل‌ها، دسته بندی و فولدر بندی‌ها، نشانه گزاری ها و پاسخ‌ها ایمیل‌ها تغییر کرده است و از این پس به صورت بهینه‌تر کار خواهند کرد.

اشتراک گذاری فولدر آیکلاود


  در آی او اس 13.4 به بعد کاربران امکان بهتری برای دسترسی به فولدرهای به اشتراک گذاری شده در آیکلاود دارند و از آن طریق می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کارآمدتر کارهای مختلف خود را انجام دهند. این قابلیت تا پیش از این نیز توسط اپل معرفی شده بود و قرار بود در یکی از نسخه‌های زیر شاخه آی او اس 13 آماده عرضه شود که حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

میموجی های جدید


  اپل در توسعه آی او اس 13.4 میموجی های جدید را آماده عرضه کرده است که دارای استایل ها و ظاهرهای جدیدتر و جذاب‌تر هستند. کاربران با استفاده از این میموجی ها می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر اقدام به برقراری ارتباط در پیام رسان‌های مختلف کنند که در نوع خود بسیار جذاب و ویژه خواهند بود. این میموجی ها به‌طور کامل بر اساس تصاویری خواهند بود که تا پیش از این کاربران در بخش میموجی ها ساخته‌اند.

دیگر تغییرات آی او اس 13.4


 از دیگر تغییرات مهمی که در آی او اس 13.4 عرضه شده می‌توان به میانبرهای سریع شازم، میانبرهای کیبورد در آیپد، امکان شخصی سازی کیبوردهای فیزیکی برای آیپد و قابلیت CarKey اشاره کرد.

آی او اس 13.4 به زودی آماده عرضه به تمامی کاربران می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420