لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه موتو 360 نسل 3 با اپل واچ

مقایسه موتو 360 نسل 3 با اپل واچ

 اوایل سال 2014 بود که شرکت موتورولا از ساعت هوشمند انقلابی خود با نام موتو 360 رونمایی کرد و با استقبال بسیار زیادی در دنیا همراه شد. موتورولا به تازگی از موتو 360 نسل 3 برای رقابت با ساعت‌های هوشمند اپل واچ رونمایی کرده است.

موتو 360 یک سال قدمت بیشتری نسبت به اپل واچ دارد و به همین دلیل بسیاری از طرفداران محصولات الکترونیکی هوشمند، این سری از محصولات را به‌خوبی می‌شناسند. با این حال فروش موتو 360 در مدت زمان کوتاهی پس از معرفی و عرضه با کاهش میزان خرید مواجه شد و تولید این سری از ساعت‌های هوشمند به‌طور کامل متوقف شد.

با این حال موتو 360 سری 3 برای بار دیگر به عرصه رقابت با اپل واچ بازگشته است تا بتواند برای بار دیگر شانس خود را برای گرفتن سهم بازار این محصولات امتحان کند.

در ادامه این مطلب، برخی از خصوصیات مهم اپل واچ و موتو 360 نسل 3 را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد. 

سیستم عامل و گستره پشتیبانی

  موتو 360 مجهز به سیستم عامل Wear OS است که توسط گوگل توسعه داده شده است. این سیستم عامل از گوشی‌های اندروید و آیفون می‌تواند پشتیبانی کند و صرفاً محدود به یک اکو سیستم خاص نیست.این در حالی است که اپل واچ صرفاً به آیفون‌ها محدود است.

طراحی گرد و نمایشگر کاملاً دایره‌ای شکل


موتو 360 نسل سوم یک نمایشگر کاملاً گرد دارد و برخلاف نسل‌های پیشین خود که یک حاشیه صاف در قسمت پایینی خود داشتند، از لحاظ هندسی یک نمایشگر اولد کاملاً دایره‌ای شکل دارد. از طرف دیگر اپل واچ با نمایشگر خاص مستطیلی شکل میکرو ال ای دی طراحی و ساخته شده است.

سخت افزار متوسط اما قابل قبول


موتو 360 نسل 3 دارای پردازنده اسنپ دراگون 3100 به همراه 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت ذخیره سازی است. هر چند که موتو 360 از لحاظ ذخیره سازی در جایگاهی برابر با اپل واچ قرار دارد؛ اما نباید فراموش کرد که حضور پردازنده اسنپ دراگون 3100 ممکن است از لحاظ مصرف باتری، طول عمر کارکرد یک باره با شارژ کامل و بازدهی این ساعت را در مقایسه با اپل واچ زیر سؤال می‌برد.

به‌طور کل موتو 360 را می‌توان یکی از رقبای اصلی اپل واچ‌های جدید در نظر گرفت، با این حال باید در نظر داشت که این ساعت هوشمند از لحاظ بازدهی ممکن است توانایی رقابت با اپل واچ را نداشته باشد. از طرف دیگر موتورولا تا پیش از این سابقه خوبی در پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند خود به صورت نرم افزاری نداشته است و به همین دلیل باید تا حدودی درزمینهٔ استفاده از آن احتیاط به خرج داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420