لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حضور اپل تی وی نسل 5 در نسخه بتای tvOS 13.4 فاش شد

حضور اپل تی وی نسل 5 در نسخه بتای tvOS 13.4 فاش شد

 شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا نسل جدید ست تاپ باکس‌های دیجیتالی خود را با عنوان اپل تی وی نسل 5 در سال 2020 آماده عرضه کند.

در بررسی‌های انجام شده از نسخه بتای tvOS 13.4 که به تازگی آماده عرضه شده، مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم به تولید و عرضه یک نسل جدید از ست تاپ باکس‌های دیجیتالی خود دارد که به‌احتمال زیاد با نام اپل تی وی نسل 5 شناخته خواهد شد.

اپل تی وی نسل 5 با شماره مدل T1125 در تی وی او اس 13.4 مشاهده شده است و مشخص شده که تا زمان عرضه این نسخه جدید از سیستم عامل اختصاصی، شرکت اپل از نسل جدید اپل تی وی نیز رونمایی میکند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این اپل تی وی احتمالاً قرار است با پردازنده A12 آماده تولید می‌شود. A12 پردازنده ویژه شرکت اپل برای محصولات کم مصرف نظیر آیفون، آیپد و اپل تی وی است که سال 2018 برای آیفون XS و XS Max مورد استفاده قرار گرفته بود.

شرکت اپل تصمیم دارد تا به‌احتمال زیاد این ست تاپ باکس دیجیتالی را به‌صورت نازک‌تر و البته با طراحی جدیدتر آماده عرضه به بازار کند که از لحاظ کاربردی بسیار بهینه‌تر و زیباتر از نسل‌های پیشین است. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا باعرضه پردازنده پیشرفته‌تر در اپل تی وی نسل 5 امکانات بیشتری را برای دسترسی به سرویس اپل آرکید و اجرای بازی‌های ویدیویی به کاربران ارائه کند.

گفتنی است که در صورت صحت داشتن این موضوع، اپل تی وی نسل 5 در کنار آیفون 9، مک بوک پرو 14 اینچ و آیپد پرو نسل 4 در رویداد ماه مارس 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373