لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً تا ماه آینده از آیفون 9 رونمایی کند و حالا قیمت احتمالی این تلفن هوشمند در برخی از پیش بینی‌ها منتشر شده است.

بر اساس گزارش‌های موسسه فست کمپانی، شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 9 را با قیمت 399 دلار آماده عرضه به بازار کند. تا پیش از این مینگ چی کو در مورد قیمت گذاری اپل برای آیفون 9 صحبت‌هایی کرده بود و حالا مشخص شده است که این تلفن هوشمند به‌احتمال زیاد با همان قیمت پیش بینی شده آماده عرضه به بازار می‌شود.

قیمت آیفون 9 از آن جهت روی 399 دلار در نظر گرفته شده است که اپل تصمیم دارد تا این محصول را به‌عنوان ارزان قیمت‌ترین آیفون عرضه شده در سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار جهانی کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا این تلفن هوشمند را با ظاهر مشابه با آیفون 8 و سخت افزاری‌های آیفون 11 آماده عرضه کند. این تلفن هوشمند دارای 3 گیگابایت رم بوده و از تراشه A13 برای پردازش‌های خود استفاده می‌کند.

این تلفن هوشمند احتمالاً در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت آماده عرضه به بازار می‌شود و اپل دو رنگ خاکستری فضایی و نقره‌ای را برای آن در نظر گرفته است. با این حال برخی از منابع اعلام کرده‌اند که نسخه قرمز رنگ آن نیز به‌عنوان مجموعه‌ای از محصولات (Product) RED آماده عرضه به بازار می‌شود. این تلفن هوشمند آخرین محصولی است که اپل با سیستم احراز هویت تاچ آیدی در زیر نمایشگر تلفن هوشمند آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل احتمالاً این تلفن هوشمند را در رویداد ماه مارس خود آماده عرضه به بازار می‌کند که ممکن است میزان عرضه آن در بازار جهانی تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی گسترده کارخانه‌های چینی قرار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420