لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت اسکین هارلی کویین را اضافه کرد

فورتنایت اسکین هارلی کویین را اضافه کرد

شرکت اپیک گیم به عنوان توسعه دهنده اصلی بازی فورتنایت به مناسبت اکران فیلم جدید Birds of Prey اقدام به عرضه اسکین هارلی کویین به کاربران این بازی کرده است.

این اسکین از روز پنجشنبه ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا در اختیار کاربران سراسر جهان قرار گرفته است و کاربران می‌توانند این اسکین را برای کاراکتر خود خریداری کنند. اپیک گیم تا پیش از این نیز تعداد زیادی از اسکین های مربوط به فیلم‌های مختلف را آماده عرضه به کاربران کرده بود و حالا به مناسبت فرا رسیدن تاریخ اکران این فیلم خود را آماده انتشار این اسکین جدید از هارلی کویین کرده است.

هارلی کویین یکی از شخصیت‌های ابر شرور دنیای کمک‌های دی سی است که با ژوکر و کاراکتر پویزن آیوی همکاری زیادی دارد. این شخصیت محبوبیتی نسبتاً مشابه با ژوکر در میان کاربران دارد و به همین دلیل تمایل برای خرید اسکین آن در میان کاربران بسیار زیاد است.

گفتنی است که تا پیش از این فورتنایت حتی اسکین نینجا، استریمر معروف این بازی را به کاربران ارائه داده بود که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده بود.

اسکین هارلی کویین به‌احتمال زیاد تا زمان عرضه فصل بعدی بازی فورتنایت در اختیار کاربران خواهد بود و پس از آن فورتنایت اسکین های دیگری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گفتنی است که این اسکین جدید در حال حاضر باقیمتی مشخص در اختیار کاربران قرار گرفته است که کاربران از طریق شارژ حساب کاربری اپیک گیم خود می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و آن را برای اکانت خود خریداری کنند.

پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک اسکین بلک ویدو شخصیت کمیک‌های مارول و یکی از اعضای انتقال جویان با تغییراتی جدید دوباره به این بازی بازگردد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420