لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویروس کرونا – ایرپاد و ایرپاد پرو ممکن است در بازار جهانی کم یاب شود

ویروس کرونا – ایرپاد و ایرپاد پرو ممکن است در بازار جهانی کم یاب شود

 ویروس کرونا در شهرهای چین گسترش پیدا کرده و باعث شده تا روند تولید محصولات الکترونیکی شرکت‌های بزرگی نظیر اپل با اختلال مواجه شود. پیش بینی‌های انجام شده از طرف تحلیل گران حاکی از آن است که ویروس کرونا باعث کم یاب شدن ایرپاد و ایرپاد پرو خواهد شد.

گزارش جدید خبرگزاری Nikkei حاکی از آن است که کارخانه‌های Luxshare-ICT، Goertek و Inventec از جمله تأمین کننده‌های اپل برای سری محصولات ایرپاد و ایرپاد پرو هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا فرایند کاری خود را تعطیل کرده‌اند.

این خبرگزاری اعلام کرده که شیوع این بیماری در میان شهرهای چین و تعطیلی این کارخانه‌ها باعث می‌شود تا سطح تأمین ایرپاد و ایرپاد پرو در بازار جهانی با اختلال شدید مواجه شود و در نهایت بسیاری از این کارخانه‌ها امکان تأمین قطعات را به‌طور کامل نخواهند داشت.

این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا بسیاری از کشورهای جهان با کمبود ایرپاد مواجه شوند و حتی در نهایت باعث افزایش قیمت این محصولات در بازار جهانی شود. کم یاب شدن ایرپاد ممکن است باعث ایجاد بازار سیاه در میان عامل‌های فروش محصولات اپل شود و حتی فروشگاه‌های رسمی اپل یا همان اپل استورهای رسمی نیز نتوانند پاسخگوی سطح تقاضای آیفون باشند.

کارخانه‌های چینی برای تولید ایرپادها حداقل دو هفته از برنامه کاری خود عقب خواهند ماند که این مسئله روی فروش این محصولات در بازار جهانی تأثیر می‌گذارد. خبرگزاری یاد شده همچنین اعلام کرده که در صورت بازگشایی کارخانه‌های یاد شده برای مدت زمانی مشخص، حجم کاری آن‌ها تا 50 درصد افت خواهد داشت که در نهایت باعث کاهش میزان فروش این محصول در بازار جهانی می‌شود.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که میزان فروش ایرپاد در نیمه اول سال 2020 میلادی به دلیل شیوع ویروس کرونا به 45 میلیون واحد در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن خواهد رسید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420