لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار فاکس کان به کارکنان: لطفاً به سر کار برنگردید!

هشدار فاکس کان به کارکنان: لطفاً به سر کار برنگردید!

چند روز است که فرایند کاری کارخانه‌های زنجیره‌ای فاکس کان به خاطر شیوع ویروس کرونا در چین با اختلال مواجه شده است و حالا فاکس کان از کارکنان خود خواست که به خاطر شیوع ویروس در شنژن از بخش تولید آیفون‌ها در شعبه این شهر فاصله بگیرند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، فاکس کان از کارکنان بخش تولید آیفون‌ها در کارخانه خود در شنژن درخواست کرده تا فعلاً سر کار نیایند و از محوطه این مجموعه فاصله بگیرند. این کارخانه از کارکنان خود خواسته تا به دستورهای مبنی بر تعطیلی کارخانه تا تاریخ 10 فوریه توجه کنند و فعلاً سر کار خود حاضر نشوند.

بسیاری از کارکنان کارخانه‌های فاکس کان روزمزد هستند و به همین دلیل آن‌ها تلاش می‌کنند تا هرچه سریع‌تر به کار خود باز گردند.

متن ارسال شده از فاکس کان به کارکنان کارخانه فاکس کان به شرح زیر است: 

به‌منظور حفظ امنیت و سلامت همگانی و اعمال معیارهای دولت برای مقابله با گسترش ویروس، ما از شما می‌خواهیم تا به شنژن بازنگردید. ما خبرهای تکمیلی در این زمینه و وضعیت شهر را در اختیار شما قرار خواهیم داد. شرکت ما در تلاش است تا از حقوق کاری و منافع تمامی افراد در این بازه زمانی حفاظت کند. لطفاً تا اطلاع ثانوی و بازگشت به شنژن منتظر باقی بمانید.

فاکس کان تقریباً تمامی فعالیت‌های خود را در چین متوقف کرده است و منتظر دستورهای آتی برای بازگشایی فرایند کاری خود است. این پیام در حالی به کارکنان فاکس کان ارسال شده است که مدیران این کارخانه در روزهای گذشته ادعاهای ضد و نقیضی برای بازگشایی سریع کارخانه و بازگشت به حالت عادی را مطرح کرده بودند. با این حال به نظر می‌رسد که فرایند تولید آیفون‌ها حداقل تا پس فردا یعنی دهم فوریه همچنان متوقف خواهد بود.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420