لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعطیلی اپل استورهای چین به خاطر ویروس کرونا ادامه دارد

تعطیلی اپل استورهای چین به خاطر ویروس کرونا ادامه دارد

 هفته گذشته بود که شرکت اپل اعلام کرده که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین تصمیم به تعطیل کردن بیش از 40 اپل استور رسمی خود در این کشور دارد؛ حال این شرکت تصمیم دارد تا این تعطیلی را ادامه دهد.

اپل اعلام کرده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک هفته از روز دوم فوریه تا نهم این ماه اپل استورهای خود در چین را تعطیل می‌کند، با این حال این شرکت در اعلامیه جدید خود خبر از تعطیلی این فروشگاه‌ها رسمی در روز دهم فوریه داده است.

Deirdre O’Brien مدیر بخش منابع انسانی شرکت اپل صبح روز گذشته طی ایمیلی که به خبرگزاری‌های مختلف منتشر کرده، اعلام کرده که کارکنان اپل در چین هنوز برای بازگشت به سر کار آماده نیستند؛ با این حال شرکت اپل در حال آماده سازی تمامی بسترهای لازم برای بازگشت آن‌ها به سر کار است.

بر اساس این ایمیل، اپل حداقل تا روز دهم فوریه امکان بازگرداندن فرایند کاری اپل استورهای رسمی خود در چین را ندارد، با این حال این شرکت امید دارد تا حداکثر تا هفته آینده اپل استورهای خود را در چین باز کند. از مضمون این ایمیل مشخص شده است که اپل هیچ تاریخ مشخصی را برای بازگشایی اپل استورها در نظر نگرفته است و تنها اعلام کرده که در طول هفته آینده به صورت صد درصد بخش پشتیبانی تلفنی خود را در چین راه اندازی می‌کند؛ با این حال بخش فروش محصولات به صورت حضوری ممکن است با تأخیر بیشتری مواجه شود.

شیوع ویروس کرونا در کشور چین باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری تصمیم به توقف فعالیت خود به صورت موقت بگیرند. این مسئله روی فعالیت‌های شرکت اپل درزمینهٔ فروش، ارائه خدمات پس از فروش و تولید محصول جدیدتر نیز تأثیر گذاشته است. اپل ممکن است در آینده به خاطر این ویروس مجبور به تعدیل برخی از نیروهای خود در چین شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420