لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویروس کرونا – تولید آیفون در چین از روز 10 فوریه از سر گرفته می‌شود

ویروس کرونا – تولید آیفون در چین از روز 10 فوریه از سر گرفته می‌شود

فاکس کان و دیگر کارخانه‌های تأمین کننده محصولات اپل در چین اعلام کرده‌اند که پس از تعطیلی یک هفته‌ای به خاطر ویروس کرونا تصمیم دارند تا از روز دهم فوریه، یعنی 5 روز دیگر فرایند کاری خود را آغاز کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، کارخانه فاکس کان اعلام کرده که باوجود محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم دارد تا از 5 روز دیگر فرایند تولید انبوه محصولات خود را آغاز کند. این مسئله فقط به فاکس کان مربوط نمی‌شود و کارخانه‌های دیگر تأمین کننده محصولات شرکت اپل در چین نظیر کوانتا کامپیوتر که وظیفه تولید انبوه سری محصولات اپل واچ را بر عهده دارند نیز تصمیم دارند تا فرایند کاری خود را در این تاریخ آغاز کنند تا به ضرب العجل های تعیین شده برای تحویل کالاها برسند و بدون تأخیر محصولات جدید شرکت اپل را آماده عرضه به بازار کنند.

Han Hai یکی از سخنگویان فاکس کان در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده که روز پنجشنبه هفته ‌آینده بدون هیچ محدودیتی خط تولید محصولات اپل راه اندازی می‌شود و این مسئله به کارکنان این شرکت اطلاع رسانی شده است. علاوه بر فاکس کان و کوانتا کامپیوتر، کارخانه‌های شرکت ال جی در چین نیز که وظیفه تولید انبوه نمایشگرهای به کار رفته در آیفون‌ها را دارند نیز تصمیم دارند تا از تاریخ یاد شده فرایند کاری خود را در شرایط فوق‌العاده ایجاد کنند.

شایع شدن ویروس کرونا در چین باعث شده تا به امروز بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های چین برای مدت زمان موقت تعطیل شوند. ویروس کرونا همچنین باعث شده تا شرکت اپل بیش از 40 اپل استور رسمی خود را در کشور چین برای مدت زمان یک هفته تعطیل کند. با این حال به نظر می‌رسد که این مسئله تأثیری روی فرایند تولید انبوه محصولات اپل نمی‌گذارد و آیفون 9 و دیگر محصولات این شرکت برای معرفی در ماه مارس آماده خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420