لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین گام جدی اپل برای تولید آیفون یا آیپد تاشو مشخص شد

اولین گام جدی اپل برای تولید آیفون یا آیپد تاشو مشخص شد

 شرکت اپل اوایل هفته جاری اقدام به ثبت و اخذ مجوزهای مربوط به یک پتنت کرده که طی آن اطلاعات مربوط به یک آیفون یا آیپد تاشو یا یک محصول دارای نمایشگر لمسی خم شونده را به تصویر کشیده است.

در این پتنت شرکت اپل در مورد یک محصول تاشو به همراه کناره‌های متحرک توضیح داده است. اپل از ابزارهای ویژه‌ای در این پتنت سخن به میان آورده است که باعث جلوگیری از خرابی دستگاه در زمان استفاده طولانی‌مدت و خم شدن آن داده است.

این پتنت در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسیده است و امروز اطلاعات آن به صورت عمومی فاش شده است که نشان از تلاش شرکت اپل برای معرفی و عرضه یک محصول جدید با نمایشگر لمسی تا شونده را به تصویر کشیده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که اپل اولین گام‌های جدی برای تولید محصولات تاشو را برداشته است و ایده‌هایی نوین برای تولید محصولات مبتنی بر این فناوری را دارد.

تا پیش از این شرکت‌های سامسونگ، هواوی و موتورولا تلاش‌هایی در زمینه تولید محصولات تاشو کرده بودند که کمابیش موفقیت‌آمیز نبوده است. سامسونگ گلکسی فولد در نسخه‌های اولیه خود بسیار آسیب پذیر بود و به آسانی خراب می‌شد و این مسئله باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای شرکت کره‌ای سامسونگ شده بود. تا جایی که شرکت سامسونگ مجبور به توقف تولید نسل اول گلکسی فولد کرده بود.

علاوه بر این، نتیجه تست‌ها از محصولات مشابه تولید شده توسط هواوی و موتورولا نیز حاکی از آن است که این محصولات بسیار آسیب پذیر هستند و به راحتی مشکلات ویژه‌ای در زمینه نمایشگر و کارکرد آن‌ها می‌شوند. بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا با ایجاد روش‌هایی ویژه امکانات جدیدی برای برطرف کردن این چالش‌ها و ایجاد یک روش ویژه برای ساخت یک دستگاه پایدار و کارآمد است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت