لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو عرضه نسخه جدید کنسول‌های خود در سال 2020 را تائید کرد

نینتندو عرضه نسخه جدید کنسول‌های خود در سال 2020 را تائید کرد

 شرکت نینتندو به تازگی اعلام کرده که تصمیم به آماده سازی و معرفی از نسل جدید کنسول‌های بازی خود در سال 2020 دارد و در تلاش است تا با پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس رقابت کند.

مدیران این شرکت، خبر مربوط به معرفی و عرضه نسل جدید کنسول‌های نینتندو را در جریان نشست اخیر این شرکت در مورد سیاست‌های آینده فاش کردند که نشان از آن دارد که شرکت نینتندو در حال ساخت و طراحی یک کنسول جدید به عنوان جانشین نینتندو سوئیچ است.

نینتندوی جدید قرار است دارای کنترلر Joy-Con باشد که ظاهری مشابه با نینتندو سوئیچ آماده طراحی و تولید می‌شود. این کنسول همچنین قرار است دارای یک داک جدید باشد که همانند نینتندو سوئیچ روی میز قرار می‌گیرد و بااتصال به تلویزیون‌ها امکان اجرای بازی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد.

شرکت نینتندو تصمیم دارد تا این محصول را در بازه 13 تا 20 مارس 2020 آماده رونمایی کند. این شرکت در تلاش است تا اولین تلاش‌های خود برای فروش این محصول را در اروپا و استرالیا آغاز کند و پس از آن فروش بهینه این محصولات را در کشورهای دیگر نیز آغاز کند.

باوجود انتشار این گزارش، نینتندو اعلام کرده که مدیران این شرکت هنوز بر سر طراحی و نوع قابلیت‌های ارائه شده در این کنسول بازی به توافق نرسیده‌اند و معلوم نیست که این محصول در چه حالتی آماده عرضه به بازار می‌شود.

آن چه معلوم است، این است که شرکت نینتندو تصمیم دارد تا یک کنسول مشابه با نینتندو سوئیچ را آماده عرضه به بازار کند؛ با این حال معلوم نیست که این شرکت چه تغییراتی را در این کنسول آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420