لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزار 1000 دلاری جدید اپ استور برای فیلمبرداری 4K با آیفون

نرم افزار 1000 دلاری جدید اپ استور برای فیلمبرداری 4K با آیفون

حتی گوشی های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس نیز از وضوح تصویر 4K پشتیبانی نمی‌کند، البته سخت افزار لازم برای فیلمبرداری آن را دارند. به تازگی نرم افزاری به تایید اپل رسیده است که قابلیت قیلمبرداری تصاویر را بصورت 4K دارد، اما نکته جالب در خصوص این نرم افزار قیمت 999.99 دلاری آن است، یعنی هزار دلار برای یک نرم افزار!!!

نام این نرم افزار Vizzywig 4K است و امروز صبح و با تایید اپل وارد فروشگاه ابزارک اپل شده است. شرکت i4software تولیدکننده این نرم افزار مدعی است که  Vizzywig 4K نخستین نرم افزار فیلمبرداری 4K برای آیفون است و از آنجاییکه با جستجویی در فروشگاه ابزارک هیچ گزینه دیگری را با همین مشخصات و ارزان تر پیدا نمی‌کنید بهتر است نگاهی به این نرم افزار گران قیمت بیاندازیم.

screen520x924.jpg

نرم افزار  Vizzywig 4K به کاربران امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر 2160*3840 در 24 فریم در ثانیه را می‌دهد و همچنین می‌توانید پس از گرفتن ویدیو خود آن را ویرایش کنید و با قرار دان عنوان و ترکیب با موسیقی آنها را ذخیره کنید. کاربران همچنین می‌توانند ویدیوهای خود را مستقیما در یوتیوب بارگذاری کرده و یا ذخیره و در دیگر شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند.

این نرم افزار نیازمند iOS 7 است و هنوز از iOS 8 پشتیبانی نمی‌کند و همچنین برای استفاده از این نرم افزار نیازمند گوشی iPhone 5S با حداقل 32 گیگابایت فضای خالی هستید.

اگر قصد دارید که هزار دلار را خرج یک نرم افزار کنید و بشدت نیازمند ضبط ویدیوهای 4K در گوشی خود هستید می‌توانید این نرم افزار را از این لینک تهیه کنید، اما گزینه دیگری نیر وجود دارد و آن نگه داشتند هزار دار پول و خرید یک دوربین قدرتمند 4K است که به مراتب نتایج بهتری را نسبت به ابن نرم افزار تولید خواهد کرد!

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420