لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان: ویروس کرونا تأثیر کمی روی تولید آیفون‌ها دارد

فاکس کان: ویروس کرونا تأثیر کمی روی تولید آیفون‌ها دارد

 پس از انتشار پیش بینی‌های مینگ چی کو در مورد تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا در تولید انبوه آیفون و دیگر تلفن‌های هوشمند جدید، فاکس کان در واکنش اخیر خود اعلام کرده که این مسئله تأثیر کمی روی تولید محصولات دارد.

کارخانه فاکس کان مهم‌ترین تولید کننده آیفون برای شرکت اپل به حساب میاید و در صورت تعطیل شدن آن ممکن است ضربه مهمی به تولید محصولات اپل و به خصوص تلفن‌های هوشمند آیفون می‌گذارد. در این میان، فاکس کان در گزارش اخیر خود اعلام کرده که تعطیلی‌های اعمال شده به خاطر شایع شدن ویروس کرونا در شهر ووهان چین در حال حاضر تأثیر کمی روی روند کاری این کارخانه گذاشته است؛ با این حال مدیران این شرکت نگران گسترش هر چه بیشتر این ویروس هستند و اعلام کرده‌اند که ضربات وارده ناشی از شیوع این ویروس ممکن است به زودی افزایش پیدا کند و روند تولید این تلفن‌های هوشمند را به کلی مختل کند.

این در حالی است که خبرگزاری رویترز در گزارش جدید خود اعلام کرده که فاکس کان تقریباً تمامی بخش‌های تولید انبوه محصولات را در شعبه‌های چین خود تا تاریخ 9 فوریه متوقف کرده است. اما کارخانه‌های دیگر فاکس کان در دیگر کشورهای شرق آسیا همچنان در حال انجام کار خود در شرایط هادی هستند.

فاکس کان علاوه بر چین، در کشورهای ویتنام، هند و مکزیک نیز شعبه دارد و با افزایش حجم کاری این کارخانه‌ها تلاش کرده تا تعطیلی‌های در نظر گرفته شده در شعبات چینی خود را جبران کند.

در این میان، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که فاکس کان باید تا ضرب العجل ماه مارس بتواند محصولات جدید سفارش داده شده از طرف شرکت اپل را تحویل دهد و به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کند تا پیش از فرا رسیدن این تاریخ محصولات جدید اپل را آماده تحویل و عرضه به بازار جهانی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373