لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های مهم نسخه جدید سافاری در آیفون و آیپد

قابلیت‌های مهم نسخه جدید سافاری در آیفون و آیپد

اپل در توسعه آی او اس 13 و آیپد او اس 13 تغییرات مهمی را به نسخه‌های جدید مرورگر سافاری آورده است که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت کارآمدتر از دستگاه‌های خود برای مرور کردن محیط وب استفاده کنند.

سافاری جدید می‌تواند فایل‌ها را از طریق وب دانلود کند و به شما امکانات بهتری برای دسترسی سریع به وب سایت‌های پر بازدید بدهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از سافاری وب سایت‌های مهم مورد نظر خود را تعریف کنند و تنها با چند تپ ساده اقدام به باز کردن و بازدید آن‌ها کنند.

سافاری در حقیقت در نسخه‌های جدید خود به یک نرم افزار کاملاً کاربردی برای وب گردی تبدیل شده است که کاربران را از استفاده از بسیاری از نرم افزارهای جایگزین در آیپد و آیفون بی‌نیاز می‌کند.

در این میان، سه کار اصلی که می‌توان با سافاری انجام داد به شرح زیر است:

پیدا کردن وب سایت‌های پربازدید و مهم

شما می‌توانید در صفحه اصلی مرورگر وب سایت‌های پربازدید رو ببینید. در این صفحه وب سایت‌هایی که از سیری به شما پیشنهاد می‌شوند نیز قرار دارند. وب سایت‌های پربازدید بر اساس تعداد دفعات مراجعه شما و پیام‌هایی که با دوستان رد و بدل می‌کنید تغییر می‌کنند. علاوه بر این، می‌توانید وب سایت‌های مورد علاقه را در بخش Favorites نیز اضافه کنید.

شخصی سازی منو و مشاهده آن

برای شخصی سازی منو و مشاهده صفحات به صورت ویژه می‌توانید روی آیکون Aa تپ کنید و پس از آن فونت وب سایت را تغییر دهد. حالت Reader Viewو موبایل را در این بخش فعال یا غیرفعال کنید و در نهایت برخی دیگر از خصوصیات وب سایت را تغییر دهید.

مدیریت دانلودها

در بخش بالا سمت راست می‌توانید آیکون دانلودها را ببینید و از آن طریق تمامی دانلودها را ببینید. گفتنی است که این فایل‌ها در اپلیکیشن Files نیز قرار دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420