لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکرین سیور جدید برای اپل تی وی آماده عرضه شد

اسکرین سیور جدید برای اپل تی وی آماده عرضه شد

 شرکت اپل به تازگی یک اسکرین سیور جدید را برای اپل تی وی آماده عرضه کرده است.

این اسکرین سیور، در اپل تی وی نسل 4 و اپل تی وی 4K قابل دانلود و نصب است که نشان دهنده محیط زیست در زیر اقیانوس است. تصویر این اسکرین سیور نشان دهنده محیط زیست زیر آب در کاستاریکا است و دریای سرخ نزدیک سواحل مصر و بخشی از سواحل مکزیک است که تعدادی از موجودات زنده نظیر دلفین‌ها را به تصویر می‌کشد.

در این تصویر موجودات زننده در این تصاویر شامل عروس دریایی در ساحل آلاسکا، امواج زیر آب در تاهیتی، سفره ماهی‌های خلیج مکزیک هستند.

اپل تی وی‌های جدید از همین حالا با نصب آپدیت‌های جدید سیستم عامل تی وی او اس می‌توانند این اسکرین سیور را دریافت کنند و کاربران نیز می‌توانند با مراجعه به بخش Settings > General > Screen Saver > Download New Video این تصاویر ویژه و منحصر به فرد را برای ست تاپ باکس‌های دیجیتالی خود دریافت کرده و آن‌ها را در زمان غیرفعال بودن دستگاه مشاهده کنند.

اسکرین سیورها مجموعه‌ای از تصاویر زنده و در حال حرکت هستند که اپل برای اپل تی وی در نظر گرفته است و کاربران می‌توانند با تنظیم آن‌ها، در زمانی که از ست تاپ باکس دیجیتالی خود استفاده نمی‌کنند؛ این تصاویر را مشاهده کنند و از آن‌ها لذت ببرد. گفتنی است که این تصاویر متنوع هستند و اپل همواره تعداد زیادی از این تصاویر را برای کاربران به حالت پخش در میاورد.

کاربران نیز برای استفاده از این اسکرین سیورها حق انتخاب دارند و صرفاً محدود به چند تصویر خاص نیستند. این مسئله باعث می‌شود تا حتی در زمان عدم نمایش فیلم‌ها و سریال‌ها کاربران تمایل زیادی برای روشن نگه داشتن اپل تی وی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420