لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویروس کرونا روی معرفی و فروش آیفون‌ها تأثیر منفی می‌گذارد

ویروس کرونا روی معرفی و فروش آیفون‌ها تأثیر منفی می‌گذارد

 روز گذشته بود که شرکت اپل بیش از چهل اپل استور رسمی خود را به خاطر گسترش ویروس کرونا برای مدت‌زمان یک هفته تعطیل کرد و حالا تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که این مسئله باعث کاهش 10 درصدی فروش جهانی آیفون‌ها خواهد شد.

مینگ چی کو تحلیلگر موسسه TF International Security به تازگی پیش‌بینی کرده که میزان فروش آیفون‌ها به دلیل شایع شدن ویروس کرونا تا 10 درصد در بازار جهانی کاهش پیدا می‌کند. بر این اساس اپل در فصل اول سال 2020 میلادی بین 30 تا 40 میلیون تلفن هوشمند را در سراسر جهان به فروش خواهد رساند.

مینگ چی کو اعلام کرده که این مسئله روی اسمبل و تولید انبوه آیفون 9 یا آنچه امروزه با عنوان iPhone SE 2 شناخته می‌شود نیز تأثیر می‌گذارد و ممکن است اپل با مشکلاتی برای تأمین بازار و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای این محصول مواجه شود. آیفون 9 در حال حاضر در مرحله تولید انبوه قرار دارد و شرکت اپل تصمیم دارد تا آن را در کنفرانس ماه مارس خود آماده رونمایی و عرضه به بازار جهانی کند. با این حال گسترش ویروس کرونا از شهر ووهان به شهرهای دیگر کشور چین، می‌تواند عاملی برای اختلال و کند شدن سرعت تولید انبوه این محصول باشد.

با این وجود در پیش‌بینی یاد شده مینگ چی کو امید داده است که شرکت اپل در ماه مارس و طبق جدول زمان بندی خود از آیفون 9 رونمایی می‌کند؛ اما در ماه‌های اولیه از زمان آغاز فروش این محصول نمی‌تواند سطح تولید انبوه خود را افزایش دهد و این محصول به صورت محدود در بازار جهانی وجود خواهد داشت.

وی همچنین اعلام کرده که ویروس کرونا و شیوع آن فقط به عرضه آیفون‌ها ضربه نمی‌زند. بلکه فروش تمامی تلفن‌های هوشمند از هر نوع در بازار جهانی کاهش بسیار زیادی خواهد داشت. بر این اساس فروش تلفن هوشمند در کشور چین بین 50 تا 60 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420