لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در فوریه 2020

لیست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در فوریه 2020

 تنها دو روز از آغاز ماه فوریه گذشته است و شرکت سونی همانند سابق و طبق جدول زمان بندی خود لیست بازی‌های رایگان عرضه شده در سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است.

سونی در فوریه 2020 میلادی 3 عنوان بازی را برای کاربران پلی استیشن پلاس به صورت رایگان آماده عرضه کرده است و کاربران در صورت خرید اکانت‌های مربوطه می‌توانند این بازی‌ها را به صورت رایگان دانلود و روی کنسول خود نصب کنند و برای مدت زمان مشخص از آن‌ها استفاده کنند.

شرکت سونی اعلام کرده که شرکت این بازی‌ها برای مدت زمان محدودی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. تمامی این سه عنوان بازی، از پس فردا، یعنی چهارم فوریه 2020 در اختیار کاربران خواهند بود و همگی آن‌ها تا تاریخ سوم مارس قابل استفاده هستند و پس از آن سونی بازی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برای دسترسی به این بازی‌ها، کاربران می‌توانند از پس فردا که زمان آغاز عرضه رایگان آن‌ها است؛ اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس کرده و با شارژ حساب کاربری خود، تا مدت زمان مشخص از این بازی‌ها استفاده کنند. گفتنی است که مهلت استفاده از این بازی‌ها، تمام شدن تاریخ سوم مارس یا به اتمام رسیدن اکانت مدت دار پلی استیشن پلاس است و پس از آن کاربران امکان دسترسی به این بازی‌ها را نخواهند داشت.

کاربران همچنین می‌توانند برای دسترسی بهتر به بازی‌های رایگان ارائه شده در این سرویس، اکانت 12 ماهه پلی استیشن پلاس را خریداری کنند تا به صورت ماهانه به تعدادی از بازی‌های رایگان در این سرویس دسترسی داشته باشند و آن‌ها را از طریق کنسول‌های خود دانلود و نصب کنند و در نهایت برای مدت زمان تعیین شده که معمولاً به صورت ماهانه است از این بازی‌ها بهره ببرند.

  • 1.BioShock: The Collection (available 2/4-3/3)
  • 2.The Sims 4 (available 2/4-3/3)
  • 3.Firewall Zero Hour (available 2/4-3/3)

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420