لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل روکش سیلیکونی ایرپاد پرو را به صورت رایگان تعویض می‌کند

اپل روکش سیلیکونی ایرپاد پرو را به صورت رایگان تعویض می‌کند

 شرکت اپل اعلام کرده که به کاربرانی که سرویس Apple Care + را خریداری کرده باشند، خدمات تعویض روکش سیلیکونی ایرپاد پرو را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

در زمان معرفی و عرضه ایرپاد پرو بود که شرکت اپل از طریق وب سایت خود قیمت روکش‌های سیلیکونی را مشخص کرده بود. هر یک از روکش‌های سیلیکونی ایرپاد پرو از طریق منابع رسمی شرکت اپل باقیمت 4 دلار به فروش می‌رسند. این مسئله به‌منزله آن است که کاربران در صورت تمایل به خرید یک جفت از این روکش‌های سیلیکونی باید 8 دلار به منابع رسمی شرکت اپل بپردازند که در صورت خرید از عامل‌های فروش این مبلغ افزایش نیز خواهد داشت.

در این میان شرکت اپل اعلام کرده که تعویض این روکش‌های سیلیکونی در صورت خراب شدن یا گم شدن، برای کاربران سرویس Apple Care + رایگان خواهد بود و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی این خدمات را دریافت کنند.

هزینه سرویس Apple Care + برای ایرپاد پرو به مدت یک سال برابر با 29 دلار آمریکا است و اپل در صورت بروز برخی از خرابی‌ها خدماتی را به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌دهد.

در این میان، یکی از کاربران ایرپاد پرو که به تازگی روکش سیلیکونی خود را گم کرده بود، در ایمیلی که به وب سایت Macrumors ارسال کرده، اعلام کرده که شرکت اپل به دلیل وجود سرویس Apple Care + برای ایرپاد پروی او، اقدام به تعویض روکش‌های سیلیکونی به صورت رایگان کرده است.

سرویس Apple Care + در حقیقت یکی از خدمات مهم پس از فروش شرکت اپل برای محصولات اصلی به‌حساب میاید که کاربران در صورت تهیه آن در زمان خرید محصولات نو، می‌توانند از خدماتی ویژه در صورت خرابی یا اختلال در کارکرد دستگاه‌های خود بهره‌مند شوند.

شرکت اپل همچنین برای کاربران این سرویس خدمات ویژه‌ای را برای ارائه ایرپادهای گم شده باقیمت ارزان‌تر در نظر گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420