لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویروس کرونا واکنش سازندگان یک بازی ویروسی را همراه داشت

ویروس کرونا واکنش سازندگان یک بازی ویروسی را همراه داشت

ویروس کشنده کرونا و شایع شدن آن در حال حاضر در صدر اخبار جهان قرار گرفته است و حالا توسعه دهنده یکی از بازی‌های استراتژی که در مورد پخش ویروسی کشنده در سراسر جهان است به این مسئله واکنش نشان داده است.

توسعه دهنده بازی Plague Inc. به تازگی در بیانیه‌ای به کاربران اعلام کرده که این بازی مدلی علمی برای شایع شدن و اپیدمی شدن یک ویروس کشنده در سراسر جهان نیست و از مردم خواسته تا Plague Inc. را صرفاً به چشم یک بازی ویدیویی نگاه کنند.

این بیانیه در وب سایت رسمی این بازی نیز آمده است که نشان دهنده سطح جدی شدن واکنش‌ها به این بازی است.

Plague Inc. یک بازی استراتژی با موضوع انتشار ویروس در سراسر جهان است. ظاهر این بازی به صورت شبیه سازی بوده که در آن ویروسی کشنده در سراسر جهان پخش می‌شود و مدل‌هایی خاص در آن برای پخش ویروس در کشورها و نقاط مختلف جهان در نظر گرفته شده است.

این بازی در سال 2012 منتشر شده است که در این روزها با وجود انتشار ویروس کرونا به یکی از پردانلودترین عناوین عرضه شده در آی او اس تبدیل شده است.

یکی از کاربران چینی در توییتر خود اعلام کرده که بازی Plague Inc. این روزها به یکی از لطیفه‌های تلخ تبدیل شده است و با وجود عرضه این بازی در سال 2012، امروزه به یکی از پر دانلود ترین بازی‌های پولی در آی او اس تبدیل شده است.

توسعه دهنده این بازی نیز اعلام کرده که گسترش ویروس کرونا باعث شده تا تعداد کاربران این بازی نیز افزایش پیدا کند که به نظر می‌رسد افراد با استفاده از این بازی در حال پیدا کردن راهی برای کشف روش گسترش این ویروس در کشورهای مختلف هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420