لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ممکن است محتوای MGM را خریداری کند

اپل ممکن است محتوای MGM را خریداری کند

شرکت Metro Goldwyn Mayer (MGM) ممکن است در آینده نزدیک محتوای ویدیویی خود را برای عرضه در اپل تی وی پلاس آماده عرضه کند.

گزارش منتشر شده اخیر از وال استریت ژورنال حاکی از آن است که موسسه MGM در حال رایزنی با شرکت اپل و نتفلیکس برای فروش محتوای ویدیویی خود از بستر اینترنت است. بر این اساس، اپل تصمیم دارد تا برای تصاحب امتیاز پخش محتوای این موسسه با نتفلیکس رقابت کند.

وال استریت ژورنال اعلام کرده که رایزنی‌ها بر سر تصاحب ویژه MGM با اپل و نتفلیکس از یک ماه پیش آغاز شده است؛ با این حال شرکت اپل هنوز به توافق لازم برای عرضه محتوای این موسسه در اپل تی وی پلاس نرسیده است.

MGM یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری، تولید و پخش فیلم‌های سینمایی است که حقوق مربوط به بسیاری از مجموعه فیلم‌های مهم و محبوب نظیر جیمز باند را در اختیار دارد. در این میان، اپل تی وی پلاس با وجود قیمت بسیار پایین خود نسبت به سرویس‌های رقیب، به دلیل کم بودن محتوای دیجیتالی ارائه شده به کاربران، فروش بسیار کمی نسبت به رقیب‌های خود دارد و همین مسئله باعث شده تا شرکت اپل تکاپوی بیشتری برای تصاحب محتوای ویدیویی مختلف از طریق رایزنی با شرکت‌ها و موسسه‌های سینمایی داشته باشد.

علاوه بر این MGM یکی از همکاران سرویس HULU در عرضه سریال‌هایی نظیر داستان ندیمه و برخی از فیلم‌های سینمایی نظیر مجموعه راکی و Mad Max بوده است و تا پیش از این موفقیت خوب، اما نسبتاً کوتاهی در زمینه عرضه محتوای دیجیتالی از بستر اینترنت داشته است.

این مسئله به احتمال زیاد باعث می‌شود تا شرکت اپل در آینده نزدیک انگیزه بیشتری برای عرضه محتوای MGM از طریق سرویس اپل تی وی پلاس داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420