لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

FCC مجوزهای لازم برای عرضه آیفون‌ها با سیستم ارتباطی 5G را صادر کرد

FCC مجوزهای لازم برای عرضه آیفون‌ها با سیستم ارتباطی 5G را صادر کرد

کمیسیون ارتباطاتی فدرال آمریکا (FCC) به تازگی مجوزهای لازم برای عرضه سیستم ارتباطی 5G در تلفن‌های هوشمند در حال فروش در آمریکا و از جمله آن‌ها آیفون را صادر کرد.

بر این اساس شرکت اپل از لحاظ قانونی می‌تواند از این پس آیفون‌ها و البته آیپدهای مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G را آماده تولید و عرضه در بازار آمریکا کند.

اتحادیه شهروندی خدمات رادیویی آمریکا اعلام کرده که صدور مجوز عرضه سیستم‌های ارتباطی با فرکانس بالاتر از 3.5 گیگاهرتز از طرف FCC به معنای آن است که شرکت اپل و تمامی کمپانی‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند از این پس می‌توانند امکانات لازم برای پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G را در محصولات جدید خود خواهند داشت. بر این اساس، اپل می‌تواند از این پس آیفون‌های 5G را آماده عرضه به بازار جهانی کند.

این مجوز، تا پیش از این برای استفاده از سیستم ارتباطی نسل چهارم یا همان LTE در اختیار شرکت‌های تولید کننده ابزارهای همراه قرار گرفته بود و حالا این سازمان دولتی اقدام به عرضه این مجوز برای محصولات پیشرفته‌تر با نسل جدید سیستم‌های ارتباطی کرده است.

گفتنی است که بر اساس پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی 5 تلفن هوشمند را آماده عرضه به بازار کند که 4 مدل از آن‌ها مجهز به سیستم ارتباطی 5G هستند. این 4 تلفن هوشمند دارای سایز نمایشگر 5.4 و 6.7 اینچ هستند که دو مدل از آن‌ها با سایز مشابه 6.1 اینچ آماده تولید و عرضه به بازار می‌شوند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در کنار این تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار یک مدل ارزان قیمت از تلفن‌های هوشمند خود را با عنوان آیفون 9 یا آیفون SE 2 آماده عرضه به بازار کند که مجهز به سیستم ارتباطی نسل پنجم نخواهد بود و از LTE استفاده خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373