لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخفیف‌های استیم برای توسعه دهندگان غیرمنطقی است

تخفیف‌های استیم برای توسعه دهندگان غیرمنطقی است

توسعه دهندگان و عرضه کنندگان بازی‌های کامپیوتری از فروش‌های ویژه استیم رضایت ندارند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از آن‌ها برای عرضه بازی‌های خود در این سرویس دلسرد شوند.

بر اساس نتیجه نظرسنجی جدید موسسه GDC State بسیاری از توسعه دهندگان بر این باور هستند که تخفیف‌های 30 درصدی استیم زیاد مناسب نیستند و روشی قدیمی برای جذب کاربران برای خرید بازی‌ها به حساب میایند. نزدیک 25 درصد از توسعه دهندگانی که در این نظر سنجی شرکت گرده‌اند و معادل 1000 نفر از آن‌ها بر این باور هستند که درآمد آن‌ها از استیم، مناسب نیست و باید به حالت 85 و 15 درصد در نظر گرفته شود.

آن‌ها از استیم می‌خواهند تا همانند اپیک گیم 85 درصد از درآمد حاصل از فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان ارائه دهد و تنها 15 درصد را به عنوان حق کمیسیون دریافت کند.

10 درصد از توسعه دهندگان، معادل 400 مورد از آن‌ها بر این باور هستند Valve نزدیک به 21 درصد از سهم فروش بازی‌ها را ب عنوان کمیسیون دریافت می‌کند. علاوه بر این، تنها 6 درصد از آن‌ها بر این باور هستند که نرخ فروش و ارائه سهم بازی‌ها در استیم منصفانه است.

این مسئله به طور کامل نشان می‌دهد که بسیاری از توسعه دهندگان و استودیوهای ساخت بازی از نرخ فروش بازی‌ها در استیم راضی نیستند و بر این باور هستند که فروش بازی‌ها با تخفیف‌های ویژه باعث می‌شود تا درآمد آن‌ها کم‌تر نیز بشود. این مسئله در آینده ممکن است به دلسرد شدن توسعه دهندگان از عرضه بازی‌های خود در استیم روبرو شود و آن‌ها به استورهای رقیب نظیر اپیک گیم مهاجرت کنند تا بتوانند از آن طریق درآمد بیشتری برای فروش و عرضه بازی‌های خود به صورت قانونی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420