لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد تبلت جادویی اپل 10 ساله شد

آیپد تبلت جادویی اپل 10 ساله شد

 ده سال پیش در چنین روزی، استیو جابز از اولین مدل آیپد در مرکز Yerba Buena واقع در شهر سان فراسیسکو رونمایی کرد و اولین تبلت هوشمند با ظاهر امروزی را به دنیا نشان داد.

آیپد آخرین سری از محصولاتی بود که استیو جابز تا پیش از مرگش رونمایی کرد که به یکی از مهم‌ترین رؤیاهای او ربط داشت. جابز پروژه طراحی و توسعه آیپد را پیش از آیفون‌ها آغاز کرده بود؛ با این حال او هرگز از رابط‌های کاربری که برای یک کامپیوتر همراه با نمایشگر مالتی تاچ توسط تیم فنی اپل طراحی شده بود؛ رضایت نداشت.

جابز نهایتاً در سال 2007 یعنی 3 سال پیش از تولید اولین آیپد، اولین نسخه آیفون‌ها را آماده معرفی و عرضه به بازار کرد که به اولین محصول اپل با نمایشگر مالتی تاچ تبدیل شد.

آیپد سه سال بعد از معرفی آیفون، از آیپد رونمایی کرد که در آن زمان به یک دستگاه جادویی با قابلیت‌های ویژه شناخته شد. بسیاری از تحلیلگران در آن زمان آیپد را به عنوان یک محصول انقلابی در نظر گرفتند که با قابلیت‌ها و طراحی ویژه خود می‌تواند دنیای فناوری را تغییر دهد.

آیپد یک محصول ویژه است که از طریق آن کاربران می‌توانستند به موسیقی‌های مختلف گوش کنند یا ویدیوهای مختلف را تماشا کنند. علاوه بر این، اجرای بازی‌ها و خواندن کتاب‌های الکترونیکی از جمله اولین وظایف آیپدهای اولیه به حساب میامدند.

اپل از سال 2016 میلادی تصمیم به تولید و عرضه آیپد پرو گرفت. سری محصولات آیپد پرو، از جمله تبلت هایی هستند که قابلیت‌ها و توانایی‌هایی مشابه با کامپیوترهای شخصی را به کاربران ارائه می‌دهند.

امروزه آیپدها به عنوان یک معادل سبک، ارزان قیمت و البته قابل حمل از کامپیوترهای شخصی به حساب میایند که طرفداران بسیار زیادی در میان کاربران سراسر دنیا دارند و ایده استیو جابز برای ساخت یک کامپیوتر کاملاً مستقل با نمایشگر مالتی تاچ به حقیقت پیوسته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373