لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هند دومین بازار مهم تلفن‌های هوشمند شد

هند دومین بازار مهم تلفن‌های هوشمند شد

گزارش‌های آماری حاکی از آن است که هند با کنار زدن آمریکا به دومین کشور مهم برای بازار تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است.

در سال 2019 میلادی، کشور هند نزدیک به 7 درصد رشد را در زمینه فروش تلفن‌های هوشمند تجربه کرده است و 158 میلیون تلفن هوشمند در این کشور فروخته شده است. بر اساس گزارش جدید موسسه کانترپوینت هند در حال حاضر پس از چین در مقام دوم بازارهای مهم برای تلفن هوشمند به حساب میاید که سطح تقاضا برای خرید این محصولات در آن بالا است.

کانترپوینت اعلام کرده که خرید تلفن هوشمند از طریق روش آنلاین در بازار هند بسیار افزایش یافته است و کاربران این کشور بیشتر به خرید غیرحضوری تلفن‌های هوشمند تمایل پیدا کرده‌اند.

نزدیک به 55 درصد از کاربران در کشور هند به شبکه 4G دسترسی دارند و به همین دلیل سطح تمایل آن‌ها برای خرید تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار افزایش پیدا کرده است.

هند در حال حاضر پس از چین دومین کشور مهم برای بازار تلفن‌های هوشمند است و بسیاری از کاربران در این کشور تمایل به خرید دستگاه‌های جدید دارند. در این میان، شرکت اپل به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند، از سال 2016 برخی از مدل‌های محصولات خود را در این کشور آماده تولید کرد.

اپل در تلاش است تا با گسترش تولید آیفون‌های خود در کشور هند، امکان تولید و فروش سریع این محصولات را در بازار این کشور افزایش دهد.

تا پیش از سال 2016 تمامی مدل‌های آیفون در کشور چین تولید می‌شدند؛ اما اپل پس از موفقیت آمیز بودن همکاری با کارخانه‌های هندی در زمینه تولید آیفون SE سطح همکاری خود را با این کارخانه‌ها افزایش داد.

با این وجود، کانترپوینت اعلام کرده که اپل جز محبوب‌ترین برندهای مورد علاقه کاربران هندی نیست و برای افزایش سطح فروش محصولات خود در بازار این کشور نیاز به تغییرات ویژه‌ای دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420