لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخفیف‌های ویژه استیم از فردا آغاز می‌شود

تخفیف‌های ویژه استیم از فردا آغاز می‌شود

شرکت Valve اعلام کرده که از فردا، بیست و هفتم ژانویه 1 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، تخفیف‌های ویژه‌ای از بازی‌ها را به مناسبت فرا رسیدن سال قمری میلادی ارائه می‌دهد.

این تخفیف‌های ویژه با عنوان Steam Lunar New Year Sale شناخته می‌شود برخی از بازی‌ها را از 50 تا 35 درصد با تخفیف‌های ویژه آماده عرضه می‌کند و کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر این بازی‌ها را دانلود و روی کامپیوترهای خود نصب کنند. گفتنی است که برخی از بازی‌های ویژه ارائه شده در این تخفیف‌های ویژه تا 67 درصد با قیمت پایین‌تر آماده عرضه شده‌اند.

بررسی‌های اولین از جشنواره Steam Lunar New Year Sale حاکی از آن است که دو بازی هیت من 2 و Assassin’s Creed Odyssey تا 67 درصد کاهش قیمت داشته‌اند.

بسیاری از بازی‌های ارائه شده در این تخفیف‌های ویژه را می‌توان با قیمت 18 تا 25 دلار خریداری کرد که در نوع خود یک فرصت استثنایی به حساب میاید و به کاربران شانس خرید بازی‌های بیشتری را می‌دهد. برای خرید این بازی‌ها می‌توانید از همین حالا استیم والت خود را شارژ کنید و پس از آغاز آن اقدام به خرید بازی‌های مختلف کنید. گفتنی است که برای خرید این بازی‌ها کاربران باید از آی پی و اکانت آمریکایی استفاده کنند و حتماً حساب استیم خود را در آمریکا شارژ کنند؛ چرا که این تخفیف ویژه برای کاربران دیگر کشورها ارائه نشده است و نمی‌توان از طریق آی پی‌های دیگر به آن‌ها دسترسی داشت. البته استیم این جشنواره را برای کشور انگلستان و اکانت‌های مبتنی بر پوند انگلستان نیز ارائه داده است.

گفتنی است که تعداد بازی‌های تخفیف خورده در جریان این جشنواره زیاد است و هر کدام با قیمت‌های ویژه‌ای آماده عرضه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420