لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال ساخت آیمک با نمایشگر منحنی است

اپل به دنبال ساخت آیمک با نمایشگر منحنی است

 طراحی آیمک ها مدت‌ها است که تغییر نکرده است و حالا برخی از گزارش‌های منتشر شده از ایده‌های نوین شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی به دنبال ساخت آیمک با نمایشگر منحنی است.

اپل پتنتی را به ثبت رسانده و طی آن اطلاعاتی در مورد ساخت یک آیمک با نمایشگر منحنی را ارائه داده است. این پتنت که در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسیده است، شامل ایده‌هایی برای استفاده از شیشه‌های منحنی در نسل بعدی آیمک ها است.

اپل در توضیحات این پتنت اطلاعات زیر را ارائه داده است:

یک دستگاه الکترونیکی مجهز به بدنه شیشه‌ای که قسمت بالایی آن مجهز به نمایشگر بوده و قسمت پایینی آن شامل ابزارهای ورودی می‌شود. یک قسمت تغییر حالت نیز با در این دستگاه قرار گرفته است که باعث اتصال بخش پایین و بالا با یکدیگر می‌شود و باعث ایجاد یک بدنه یکپارچه و منحنی میان دو بخش بالایی و پایانی می‌شود.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا این ایده را در سال 2020 میلادی مورد استفاده قرار دهد و نسل جدید آیمک های خود را با طراحی جدید آماده عرضه کند و امکانات جدیدی را از آن طریق به کاربران ارائه دهد. گفتنی است که این طراحی جدید احتمالاً از سال 2021 میلادی آماده عرضه به بازار جهانی خواهد شد.

در این پتنت اپل همچنین اعلام کرده که دستگاه‌های مجهز به این طراحی از نمایشگر LCD استفاده می‌کند این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که طراحی نمایشگرهای خمیده مجهز به استفاده از پنل های پیشرفته‌تر دارد. با این حال باید به یاد داشت که شرکت اپل ممکن است در طراحی این محصول تمایلی به طراحی نمایشگر آیمک ها به صورت منحنی نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420