لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از دسترس خارج شدن چند ساعته آیکلاود و اپ استور را تائید کرد

اپل از دسترس خارج شدن چند ساعته آیکلاود و اپ استور را تائید کرد

شرکت اپل به تازگی تائید کرده که در طول روزهای گذشته و برای مدت چند ساعت کاربران در نقاط مختلف جهان با مشکلاتی برای دسترسی به اپ استور مواجه بوده‌اند.

کاربران در طول دو روز گذشته با مشکلاتی نظیر مدیریت اشتراک‌های فعال خود در اپ استور و لاگین کردن در این سرویس مواجه بودند. این مسئله باعث شده بود تا بسیاری از کاربرانی که تمایل به خرید اپلیکیشن‌ها به صورت قانونی از اپ استور را داشتند؛ با اختلالات ویژه‌ای مواجه باشند و نتوانند به صورت مستقیم به این فروشگاه نرم‌افزاری دسترسی داشته باشند.

صفحه پشتیبانی Apple System Status در آپدیت جدید خود به کاربران اعلام کرده که مشکلات اپ استور از سال 10.27 صبح به وقت شرق آمریکا ایجاد شده بود و به صورت مداوم برای کاربران نقاط مختلف دنیا دردسرهایی را ایجاد کرده بود. در نهایت اپل به کاربران اطمینان داده که در حال بررسی ریشه مشکلات یاد شده است و در آینده نزدیک این مشکلات را به طور کامل برطرف می‌کند.

گفتنی است که این مشکل برای دسترسی به آیکلاود و وب سایت iCloud.com، اپلیکیشن School Work و Screen Time نیز وجود داشت که اپل به طور کامل آن‌ها را برطرف کرده است. با این حال هنوز بسیاری از کاربران برای دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف ارائه شده در اپ استور با اختلال مواجه هستند.

گفتنی است که مشکل یاد شده در حال حاضر در بسیاری از کشورها حل شده است و تنها تعداد کمی از کاربران در سراسر دنیا با این مشکل مواجه هستند. در این میان، به کاربران ایرانی توصیه می‌شود تا در صورت بروز مشکلات یاد شده، پیش از انجام هر کاری اقدام به عوض کردن نوع نرم افزار تغییر آی پی خود کنند تا با مشکلات آتی در زمینه‌های مختلف مواجه نباشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420