لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اطلاعات سلامتی کاربران را در اختیار پزشک‌ها قرار می‌دهد

اپل اطلاعات سلامتی کاربران را در اختیار پزشک‌ها قرار می‌دهد

اپل به همراه مایکروسافت اخیراً طی دیداری در مورد اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامتی کاربران با پزشک‌ها رایزنی کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت CNBC در این دیدار، شرکت‌های بزرگ فناوری و برخی از سازمان‌های پزشکی دولتی و خصوصی در آمریکا روش‌هایی را برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید به‌منظور اشتراک‌گذاری داده‌های سلامتی کاربران با تیم‌های پزشکی منتشر کردند.

اپل، مایکروسافت و وزارت سلامت و خدمات انسانی آمریکا از جمله مهم‌ترین اعضای این نشست بودند که اطلاعات ویژه‌ای را ارائه دادند. Ricky Bloomfield یکی از اعضای تیم سلامت شرکت اپل که پیش از همکاری با این کمپانی درزمینهٔ توسعه استراتژی‌های توسعه دستگاه‌های سلامتی همراه در دانشگاه دوک کار می‌کرد؛ در مورد ایده‌های نوین شرکت اپل برای توسعه و عرضه ابزارهای سلامتی در دستگاه‌های همراه نظیر آیفون و اپل واچ صحبت کرد.

وی در توضیحات خود از اهمیت بالای استفاده از دستگاه‌های هوشمند برای ارائه اطلاعات کاربران به‌صورت سریع به پزشکان صحبت کرد و اعلام کرد که این قابلیت می‌تواند جان بسیاری از انسان‌ها را در زمان حوادث مختلف نجات دهد. وی در نهایت از برنامه‌های آینده شرکت اپل برای همکاری با بیمارستان‌ها و سازمان‌های پزشکی پرده برداشت و اعلام کرد که اپل تصمیم دارد تا برنامه‌ای ویژه و خاص را برای بهبود روند تشخیص خصوصیات سلامتی کاربران توسعه دهد.

گفتنی است که شرکت اپل از همین حالا با توسعه اپلیکیشن Health در اپل واچ و آیفون امکانات ویژه‌ای را برای تشخیص زود هنگام اطلاعات پزشکی در نظر گرفته است. پزشکان در زمان حوادث مختلف می‌توانند تنها با فشار دادن یک دکمه از اپل واچ بیمار، بدون دسترسی به اطلاعات شخصی، اقدام به مشاهده اطلاعاتی نظیر گروه خونی یا ابتلا به بیماری‌های خاص از شخصی بیمار دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420