لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بابت نقض حق پتنت WiLan مبلغ 85 میلیون دلار غرامت می‌دهد

اپل بابت نقض حق پتنت WiLan مبلغ 85 میلیون دلار غرامت می‌دهد

 شرکت اپل به تازگی محکوم به پرداخت 85 میلیون دلار غرامت به خاطر نقض حق پتنت کمپانی WiLan شده است.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ، هیئت‌منصفه دادگاهی در سان دیگو اپل را موظف کرده است تا به خاطر نقض حق پتنت های یاد شده غرامت بدهد. WiLan تا پیش از این ادعا کرده بود که شرکت اپل دو پتنت و اختراع این کمپانی را بدون پرداخت هزینه قانونی آن‌ها در توسعه آیفون‌ها به کار گرفته است.

این پرونده قانونی در اوت 2018 افتتاح شده بود و تا به امروز تحقیقات و بررسی‌های لازم در مورد آن ادامه داشته است. طی این پرونده، WiLan از دادگاه خواسته بود تا 145 میلیون دلار را از اپل بابت غرامت دریافت کنند. با این حال دادگاه در رای نهایی خود اپل را محکوم به پرداخت 85 میلیون دلار کرده است.

در ژانویه 2019 دادگاه اعلام کرده بود که نقض پتنت ها از طرف شرکت اپل محرز شده است؛ با این حال خسارتی که اپل باید بابت انجام این کار بپردازد، جای بررسی دارد. در نهایت دادگاه در ژانویه 2020 میلادی به صورت رسمی اعلام کرده که مبلغ غرامت مربوط به انجام این کار 85 میلیون دلار است و اپل باید این مبلغ را به WiLan بپردازد.

این پتنت ها شامل ایده‌هایی نوین در زمینه دانلود هم زمان داده‌ها از طریق اینترنت و انجام مکالمه‌های صوتی از طریق شبکه همراه است که باعث افزایش و بهینه سازی سرعت دانلود در کنار عدم کاهش کیفیت صدای مکالمات می‌شود.

WiLan تا به امروز خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ثبت پتنت و لایسنس در جهان معرفی کرده است و مبارزه قانونی این شرکت با اپل نزدیک به 10 سال قدمت دارد. اپل نزدیک به 10 سال است که درگیر دعاوی قانونی این شرکت بوده و هر بار به یک بهانه به دادگاه می‌رود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420