لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان برای عرضه بازی های خود در پلی استیشن 5 آماده میشوند

توسعه دهندگان برای عرضه بازی های خود در پلی استیشن 5 آماده میشوند

شرکت سونی هنوز به صورت رسمی از پلی استیشن 5 رونمایی نکرده است و حالا اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که توسعه دهندگان در حال آماده سازی خود برای عرضه بازی ها در پلی استیشن 5 هستند.

بر اساس نظرسنجی سالانه GDC توسعه دهندگان بازی بسیاری از ایده های خود را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نگه داشته اند و تمایل کمتری برای عرضه بازی ها در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دارند.

شرکت های مختلف و استودیوهای عرضه بازی در حال توسعه ابزارهایی هستند تا از طریق آنها بازی ها را به صورت آسان تر در کنسول های بازی جدید شرکت های مایکروسافت و سونی آماده عرضه کنند. با این حال گزارش های منتشر شده از نتیجه این نظرسنجی حاکی از آن است که هنوز کامپیوترهای شخصی که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هستند، بیشتر علاقه را توسعه دهندگان برای عرضه بازی ها به خود جلب کرده است.

علاوه بر این، میزان تمایل توسعه دهندگان برای عرضه بازی ها در پلی استیشن 5 بیشتر از ایکس باکس سری ایکس است. نزدیک به 11 درصد توسعه دهندگان تصمیم دارند تا بازی های خود را تا زمان عرضه و معرفی پلی استیشن 5 نگه دارند؛ این در حالی است که میزان تمایل توسعه دهندگان برای عرضه بازی در ایکس باکس سری ایکس نزدیک به 9 درصد است. البته گفتنی است که این مقدار همواره در حال افزایش است و میزان علاقه توسعه دهندگان برای عرضه بازی در کنسول های بیشتر صعودی است.

در این میان، اکثریت توسعه دهندگان تمایل به عرضه بازی های خود در کامپیوترهای شخصی هستند که بالا بودن تعداد کاربران مخاطب مهم ترین دلیل این مسئله به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420