لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ انتشار فصل جدید فورتنایت مشخص شد

تاریخ انتشار فصل جدید فورتنایت مشخص شد

 شرکت اپیک گیم تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در روز 20 فوریه 2020 فصل جدید بازی فورتنایت را آماده عرضه عمومی به کاربران کند.

فصل دوم از Chapter دوم این بازی قرار است با چالش‌ها و بازی‌هایی ویژه در اختیار کاربران قرار گیرد که امکاناتی ویژه را به آن‌ها ارائه می‌دهد. این فصل جدید همچنین قرار است شامل جزیره‌ای جدید به همراه مکان‌های متفاوتی باشد که باعث هیجان بیشتری می‌شود.

علاوه بر این، فصل جدید فورتنایت قرار است یک رویداد دو هفته‌ای ویژه را در اختیار کاربران قرار دهد که بازیکنان می‌توانند در این مدت زمان مشخص بازی‌ها را به صورت ویژه و منحصر به فردتری اجرا کنند.

برخی از شایعات اعلام کرده‌اند که فورتنایت در فصل جدید اسکین های تازه‌ای را برای فروش آماده می‌کند که یکی از آن‌ها مربوط به هارلی کویین، شخصیت شرور کمیک‌های DC خواهد بود که مشخصاً در زمان اکران جدیدترین فیلم این شخصیت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گفتنی است که پس از آماده سازی و انتشار این فصل جدید از فورتنایت، کاربران می‌توانند با آپدیت و به روز رسانی آپدیت به جدیدترین نسخه این بازی اقدام به استفاده از آن کنند. نصب آپدیت‌ها برای دسترسی به فصل جدید فورتنایت الزامی است و کاربران می‌توانند آن را به صورت خودکار و پیش از اجرای بازی دانلود و روی کامپیوتر یا کنسول خود نصب کنند.

پس از انتشار این به روز رسانی، کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این نسخه جدید، اقدام به اجرای این بازی کرده و فصل جدید و تغییرات اعمال شده در آن را استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420