لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به ورزشکاران پاداش می‌دهد

اپل به ورزشکاران پاداش می‌دهد

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که برای آن دسته از کاربران اپل واچ که فعالیت‌های ورزشی به صورت منظم می‌کنند جایزه می‌دهد.

در این برنامه، افرادی که به باشگاه می‌روند و از اپل واچ برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی خود استفاده می‌کنند، جوایز مختلفی دریافت می‌کنند. برای مثال ورزشکاران با شرکت در این برنامه می‌توانند تخفیف‌هایی را برای هزینه اشتراک در باشگاه‌های ورزشی دریافت کنند. این مبالغ در صورت رسیدن به اهداف ویژه تعیین شده شرکت اپل در بخش اکتیویتی به کاربران ارائه داده می‌شود و کاربران می‌توانند در باشگاه‌های طرف قرارداد شرکت اپل از آن استفاده کنند.

در عین حال شرکت اپل با برخی از باشگاه‌های ورزشی برای ارائه این خدمات قرارداد بسته است. باشگاه‌های ورزشی می‌توانند از طریق این برنامه ویژه اپل، تعداد کاربر بیشتری را برای انجام فعالیت‌های ورزشی جذب کنند و تعداد مشتریان خود را افزایش دهند.

اپل اعلام کرده که ارائه این خدمات و شرکت در برنامه یاد شده برای مدیران باشگاه‌های ورزشی هزینه‌ای نخواهد داشت و اپل تمامی هزینه‌های مربوط به آن را متقبل خواهد شد. با این حال اپل تأکید کرده که هزینه‌های یاد شده را در صورتی می‌پردازد که کاربران هزینه عضویت در باشگاه‌ها را از طریق Apple Pay پرداخت کنند و همواره از اپل واچ برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

گفتنی است کاربران از طریق این سرویس می‌توانند تا سقف 4 دلار در هزینه‌های عضویت خود در باشگاه‌های ورزشی صرفه جویی کنند وجوایز ویژه‌ای را برای ورزش کردن با استفاده از ابزارهای ویژه دریافت کنند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا با ارائه این برنامه فرهنگ استفاده از اپل واچ برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی را در میان کاربران گسترش دهد و از طرف دیگر کاربران را به ورزش کردن هر چه بیشتر تشویق کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420