لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.3 برای توسعه دهندگان عرضه شد

سومین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.3 برای توسعه دهندگان عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند آماده سازی و عرضه سومین بتای مک او اس کاتالینا را برای توسعه دهندگان آغاز کرده است و این نسخه را برای تست و بررسی عرضه کرده است.

مک او اس کاتالینا 10.15.3 از همین حالا توسط توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری شرکت اپل را خریداری کرده باشند قابل دانلود و نصب است. گفتنی است که اپل نسخه بتای عمومی این سیستم عامل را آماده عرضه نکرده است و کاربران عادی امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

توسعه دهندگان از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Software Update اقدام به دانلود و نصب این نسخه کرده و قابلیت‌های جدید ارائه شده در آن را مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است که هنوز بسیاری از تغییرات این نسخه به دلیل عرضه اخیر آن نامعلوم است و توسعه دهندگان تغییرات ارائه شده در این نسخه را کشف نکرده‌اند. البته تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت اپل در توسعه این نسخه قابلیت Pro Mode را به کاربران ارائه داده بود. این حالت که قرار است به زودی آماده عرضه به دستگاه‌های مبتنی بر مک او اس کاتالینا 10.15.3 شود، دسترسی‌های بیشتری را برای افراد حرفه‌ای فراهم می‌کند.

گفتنی است که برخی از توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که این نسخه با تمامی مک بوک های عرضه شده سازگار نیست و در برخی از آن‌ها باعث افزایش مصرف باتری می‌شود که اپل هنوز مشکل آن را برطرف نکرده است. با این حال شرکت اپل ممکن است در آینده نزدیک این مشکل را برطرف کند و امکان استفاده بهینه از کامپیوترهای مک را به آن‌ها ارائه دهد.

لازم به ذکر است که این آپدیت برخی از باگ‌های عرضه شده در نسخه‌های پیشین مک او اس را به طور کامل برطرف کرده است و باعث بهینه سازی روند استفاده از سیستم شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420