لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از فلش پلیر در سافاری متوقف می‌شود

پشتیبانی از فلش پلیر در سافاری متوقف می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک پشتیبانی از فلش پلیر در سافاری را برای نسخه‌های آینده مک او اس متوقف کند.

بررسی‌های انجام شده از Preview نسخه 99 مرورگر سافاری حاکی از آن است که تمامی ابزارهای پشتیبانی از فلش پلیر حذف شده است و اپل تصمیم دارد تا در نسخه‌های آتی این مرورگر دیگر از سایت‌های مبتنی بر فلش پشتیبانی نکند. گفتنی است Preview های منتشر شده از سافاری در حقیقت نسخه‌های بتای این مرورگر به حساب میایند که تغییراتی آتی انجام شده برای تست و بررسی را در اختیار توسعه دهندگان و کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد.

در صورت به حقیقت پیوستن این مسئله کاربران با نصب نسخه‌های بعدی مرورگر سافاری دیگر نمی‌توانند به وب سایت‌های مبتنی بر فلش پلیر دسترسی داشته باشند و محتوای ارائه شده در آن‌ها را ببینند.

اپل همواره تمایل زیادی به پشتیبانی از فلش پلیر در سیستم عامل‌ها، مرورگرها و دستگاه‌های توسعه داده شده اختصاصی خود نداشته است. فلش پلیر به دلیل مسائل و مشکلات امنیتی هرگز در آیفون‌ها و آیپدها پشتیبانی نشد و در سال 2010 استیو جابز در نامه‌ای سرگشاده توضیحاتی در مورد دلیل اینکه هرگز آیفون و آیپد از فلش پلیر پشتیبانی نکرده‌اند و نخواهند کرد، ارائه داده بود.

با این حال اپل تا امسال پشتیبانی از فلش پلیر را در کامپیوترهای مک ارائه داده بود و تنها به ارائه اخطارهای امنیتی در زمان بازدید از وب سایت‌های مبتنی بر این پلاگین اکتفا کرده بود. اما حالا این شرکت تصمیم دارد تا با کمرنگ‌تر شدن حضور فلش پلیر در وب سایت‌های مختلف پشتیبانی از آن را به طور کامل از مرورگر سافاری ارائه شده در دستگاه‌های مک حذف کند و از این پس کاربران امکان مشاهده محتوای مبتنی بر این پلاگین را در مرورگر سافاری نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420