لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 با رنگ سرمه‌ای تولید می‌شود

آیفون 12 با رنگ سرمه‌ای تولید می‌شود

 گزارش‌های اخیر منتشر شده از خط تولید گوشی‌های شرکت اپل در سال 2020 حاکی از آن است که آیفون 12 با رنگ سرمه‌ای تولید و عرضه می‌شود.

بر اساس ادعای یکی از کاربران وب سایت XDA Developers شرکت اپل تصمیم دارد تا در آیفون 12 را با رنگ سرمه‌ای آماده تولید و عرضه به بازار کند. نام این کاربر Max Weinbach بوده که گرداننده کانال یوتیوبی EverythingApplePro نیز هست و تا پیش از این ادعاهایی در مورد تلاش اپل برای تولید آیفون 12 سرمه‌ای را منتشر کرده بود.

او بر این باور است که رنگ سرمه‌ای با نام انگلیسی Navy Blue قرار است جایگزین رنگ سبز یا همانند Midnight Green شود و اپل در خط تولید تمامی آیفون‌های پرچم‌دار خود از آیفون 12 گرفته تا نسخه‌های پرو و پرو مکس آن را با این رنگ آماده تولید و عرضه به بازار می‌کند.

این یوتیوبر تا پیش از این نیز پیش بینی‌های موفقی در مورد رنگ بندی آیفون‌ها داشته است. او در می 2019 و تنها چند ماه پیش از معرفی آیفون 11 در حساب توییتر خود از جایگزین شدن رنگ سبز به جای رنگ زرد خبر داده بود و حتی پیش بینی‌هایی درزمینهٔ تولید آیفون 11 پرو با رنگ میدنایت گرین ارائه داده بود که در ماه سپتامبر مشخص شد این پیش بینی‌ها به‌طور کامل صحت داشته‌اند.

با توجه به موفقیت پیش بینی‌های قبلی این کاربر می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در سال 2020 میلادی رنگ سرمه‌ای را خط تولید تلفن‌های هوشمند خود میاورد و آیفون 12 و آیفون 12 پرو را با رنگ بندی کاملاً جدیدی آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

گفتنی است که شرکت اپل در سال 2020 میلادی تصمیم به معرفی 5 مدل آیفون جدید دارد که 4 مدل از آن‌ها به عنوان پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در سپتامبر معرفی خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420