لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر پورت‌های ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

تصویر پورت‌های ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

شرکت مایکروسافت هنوز به‌صورت رسمی ایکس باکس سری ایکس را آماده عرضه به کاربران نکرده است و بسیاری از تحلیلگران امکان بررسی این کنسول جدید را ندارند؛ با این حال تصویری که اخیر در اینترنت منتشر شده، نشان دهنده تعداد پورت‌های ایکس باکس سری ایکس است.

این تصویر از طریق توییتر منتشر شده است که نشان دهنده بخش پشتی ایکس باکس سری ایکس است. این تصویر نشان داده که پورت‌های این کنسول جدید مایکروسافت شامل دو درگاه USB 3.0 یک درگاه اترنت، خروجی تصویر HDMI، خروجی صدا و درگاه اتصال به آداپتور می‌شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که از طریق این تصویر فاش شده است، مربوط به استفاده از درگاه‌های USB-A است که هنوز در ایکس باکس‌های جدید مورداستفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، ایکس باکس سری ایکس دیگر ورودی HDMI ندارد و همانند نسخه‌های فشرده ایکس باکس وان امکان تغییر و هدایت تصاویر HDMI را ندارد.

گفتنی است که این تصویر و البته اطلاعات فاش شده از آن توسط شرکت مایکروسافت تائید نشده است؛ با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این تصویر مربوط به نسخه اصلی ایکس باکس سری ایکس است و سخت آن را تائید کرده‌اند.

شرکت مایکروسافت به تازگی از ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این محصول را آماده عرضه به بازار کند. گفتنی است که مایکروسافت تصمیمی برای توقف عرضه بازی‌ها در ایکس باکس وان ندارد و همچنان بازی‌های مختلف را برای هر دو کنسول یاد شده آماده عرضه می‌کند.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا پیش از پایان سال 2020 میلادی این محصول را آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی کند که از لحاظ قدرت سخت افزاری بهبودهای زیادی نسبت به ایکس باکس وان ایکس داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373