لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیبورد آیپد پرو نسل 4 احتمالاً با بک لایت و با مکانیزم قیچی تولید می‌شود

کیبورد آیپد پرو نسل 4 احتمالاً با بک لایت و با مکانیزم قیچی تولید می‌شود

 شرکت اپل ممکن است در سال 2020 میلادی اقدام به معرفی و عرضه آیپد پرو نسل 4 با قابلیت‌های ویژه کند. بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده اسمارت کیبورد آیپد پرو نسل 4 احتمالاً مجهز به بک لایت و مکانیزم قیچی خواهد بود.

خبرگزاری دیجی تایمز در گزارش جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل در سال 2020 میلادی تصمیم دارد تا طراحی آیپد پروها را با شباهت بیشتری به مک بوک ها انجام دهد و به همین دلیل کیبورد اختصاصی این کامپیوترها قرار است تغییراتی ویژه پیدا کند و با همان ظاهر قبلی مک بوک ها طراحی و توسعه داده خواهند شد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا مکانیزم قیچی را در تمامی محصولات خود گسترش دهد و برای بار دیگر آن را در کیبوردهای خود آماده عرضه کند. بر این اساس شرکت اپل از سال 2019 میلادی با معرفی و عرضه مک بوک های 16 اینچی اولین اقدام خود را برای معرفی و عرضه این مکانیزم ویژه انجام داد و پس از آن فرایند گسترش این مکانیزم را در محصولات دیگر نیز انجام دهند.

گزارش‌های دیگر منتشر شده از شرکت اپل حاکی از آن است که آیپد پرو نسل 4 قرار است دارای دوربین سه لنز باشد و از فناوری نوینی برای تشخیص عمق و نمایشگر قوی‌تر استفاده کند.

گفتنی است که شرکت اپل از سال 2016 میلادی کیبوردهای پروانه‌ای را جایگزین کیبوردهای قیچی کرده بود که با عدم رضایت بسیاری از کاربران مواجه شده بود. اما حالا شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی قدیمی کیبوردها با مکانیزم قیچی را در دستگاه‌های جدید خود به کار ببرد.

آیپد پرو نسل 4 احتمالاً در مارس 2020 میلادی معرفی و آماده عرضه به بازار می‌شود و کاربران می‌توانند تا چند ماه دیگر این محصول را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420