لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هزینه 10 میلیون دلاری مقامات قانونی برای هک آیفون

هزینه 10 میلیون دلاری مقامات قانونی برای هک آیفون

دادستان کل منهتنبه تازگی اعلام کرده که مقامات قانونی نیویورک بیش از 10 میلیون دلار برای ساخت یک لابراتوار مجهز به آخرین تجهیزات ممکن هزینه کرده‌اند تا از آن طریق ابزارهایی برای هک کردن آیفون‌ها توسعه دهند.

بر اساس گزارش وب سایت فست کمپانی، Cy Vance Jr به عنوان دادستان کل منهتن به تازگی اعلام کرده که آزمایشگاه 10 میلیون دلاری مجهز به ابزارهای نظامی بوده است. این آزمایشگاه همچنین در یک محفظه ایزوله برای نفوذ فرکانس‌های رادیویی قرار گرفته است که از نفوذ ریموت به آیفون و تخریب آن توسط افراد خارج از لابراتوار جلوگیری می‌کند.

تیم در حال کار در این آزمایشگاه در حال تست کردن هزاران آیفون هستند تا از آن طریق ابزارهایی مطمئن را برای نفوذ به این تلفن هوشمند پیدا کنند. در این آزمایشگاه همچنین یک سوپر کامپیوتر قرار گرفته است که به صورت رندوم در هر ثانیه 26 میلیون پسورد را تولید می‌کند و آن‌ها را به آیفون‌ها وارد می‌کند تا قفل آن‌ها را باز کند.

تمامی آیفون‌های مورد آزمایش در این لابراتوار به کامپیوترهایی متصل هستند که در هر ثانیه تعداد زیادی رمز عبور را به آن‌ها وارد می‌کنند و در برخی از مواقع ده‌ها هزار شماره به صورت ترکیبی به آن‌ها وارد می‌شود. افرادی که در این آزمایشگاه کار می‌کنند همچنین از فاکتورهایی نظیر تاریخ تولید برای شکاندن قفل آیفون استفاده می‌کنند تا رمز عبور آیفون‌ها را پیدا کنند.

این آزمایشگاه به طور کل به دنبال کشف الگوریتمی ویژه برای شکاندن قفل آیفون است تا آن را به سازمان‌ها و نهادهای قانونی ارائه دهد.

سازمانی‌های دولتی در آمریکا و کشورهای دیگر مدت‌ها است که به دنبال راهکاری برای شکاندن قفل تلفن‌های هوشمند آیفون هستند که هنوز در این زمینه به موفقیت قابل توجهی دست پیدا نکرده‌اند. تنها نمونه نسبتاً موفق این ابزارها، جعبه هک آیفون GreyKey بود که از طریق یکی از حفره‌های امنیتی آی او اس امکان نفوذ به آیفون را فراهم می‌ساخت که البته فرایند انجام کار آن بسیار زمان بر بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420