لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه آیفون 9 در فروردین 1399 تائید شد

تاریخ عرضه آیفون 9 در فروردین 1399 تائید شد

موج شایعات مربوط به تلفن هوشمند میان رده و ارزان قیمت اپل در حال افزایش است و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل تاریخ عرضه آیفون 9 را در فروردین 1399 در نظر گرفته است.

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل فرایند تولید انبوه و بسته بندی نهایی آیفون 9 را در فوریه 2020 میلادی به پایان می‌رساند و پس از آن در مارس 2020 این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند.

از آنجایی که اپل معمولاً در نیمه دوم ماه مارس هر سال کنفرانس جدیدی را برگزار می‌کند و همچنین ماه فروردین از بیست و یکم مارس آغاز می‌شود؛ می‌توان پیش بینی کرد که تاریخ عرضه آیفون 9 در فروردین 1399 خواهد بود.

آیفون 9 یا آیفون SE 2 تلفن هوشمند جدید شرکت اپل است که با قیمت میان رده و طراحی مشابه با آیفون 8 طراحی و آماده عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند از لحاظ سخت افزاری شباهت زیادی به آیفون 11 دارد و اپل از جدیدترین پردازنده اختصاصی خود برای طراحی سخت افزاری این تلفن هوشمند استفاده خواهد کرد.

تاریخ عرضه آیفون 9 در حالی مشخص شده است که شایعات پیشین حاکی از آن است که این تلفن هوشمند قرار است با سیستم احراز هویت تاچ آیدی و نمایشگر ال سی در آماده ساخت و فروش شود. این تلفن هوشمند اولین گوشی شرکت اپل در سال 2020 میلادی است که آماده معرفی می‌شود و شرکت اپل در سپتامبر 2020 از 4 تلفن هوشمند دیگر نیز رونمایی می‌کند و در مجموع 5 آیفون جدید را در سال میلادی جدید آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند.

گفتنی است که این تلفن هوشمند از لحاظ دوربین نیز بهبودهای زیادی نسبت به آیفون‌های پیشین داشته و قرار است آخرین گوشی شرکت اپل با سایز 4.7 اینچ و طراحی مشابه با آیفون 6، 6 اس، 7 و 8 باشد و اپل پس از آن این طراحی را به طور کامل کنار خواهد گذاشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373