لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یوتیوب تی وی به زودی برای پلی استیشن آماده عرضه می‌شود

یوتیوب تی وی به زودی برای پلی استیشن آماده عرضه می‌شود

 شرکت سونی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک طی همکاری با شرکت گوگل امکان استفاده از سرویس یوتیوب تی وی را به کاربران پلی استیشن 4 ارائه دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از شرکت سونی، پلی استیشن 4 به زودی می‌تواند از طریق ابزارهای مستقیم، امکان نصب یوتیوب تی وی را داشته باشد و کاربران در صورت خرید اشتراک یوتیوب تی وی می‌توانند محتوای ویدیویی این سرویس را در کنسول‌های خود اجرا کنند.

یوتیوب تی وی سرویس اختصاصی پخش محتوای ویدیویی شرکت گوگل است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در ازای خرید اشتراک امکان مشاهده محتوای ویژه نظیر فیلم و سریال را داشته باشند و بتوانند به صورت مستقیم فیلم‌ها را از طریق بستر اینترنت تماشا کنند.

یکی از اعضای تیم توسعه سرویس یوتیوب تی وی به تازگی به صورت ناشناس در شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرده که این سرویس به زودی برای پلی استیشن 4 آماده عرضه می‌شود. با این حال این توسعه دهنده اعلام کرده که هیچ ضرب العجل و زمانی مشخص برای عرضه آن به صورت عمومی برای کاربران در نظر گرفته نشده است و معلوم نیست که این سرویس چه زمانی آماده عرضه به کاربران خواهد شد.

با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت گوگل در اواسط سال 2020 میلادی اقدام به آماده سازی و عرضه سرویس یوتیوب تی وی برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 می‌کند.

تا پیش از این شرکت سونی با عرضه سرویس پلی استیشن ویوو امکان مشاهده و استریم ویدیوها را به صورت اختصاصی به کاربران خود ارائه داده بود که پس از مدتی به دلیل عدم استقبال توسعه این سرویس متوقف شد. در نهایت شرکت سونی تصمیم گرفته تا با همکاری شرکت گوگل امکانات مربوط به پخش و استریم ویدیوهای یوتیوب تی وی را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420