لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل تصمیم دارد تا سرویس استیم را به کروم بوک بیاورد

گوگل تصمیم دارد تا سرویس استیم را به کروم بوک بیاورد

تنها دو ماه از زمان انتشار سرویس گوگل استادیا گذشته و حالا شرکت گوگل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سرویس استیم را برای کامپیوترهای اختصاصی خود، یعنی کروم بوک ها آماده عرضه کند.

تا پیش از این، دیدگاه بسیاری از تحلیلگران بر این اساس بود که شرکت گوگل با عرضه سرویس استادیا تصمیم دارد تا با سرویس‌های رقیب نظیر اپیک گیم و استیم رقابت کند و امکانات مربوط به استفاده از آن‌ها را به کاربران دستگاه‌های اختصاصی خود نظیر کروم بوک ندهد.

با این حال صبح امروز وب سایت Android Police گزارش داده است که شرکت گوگل در صدد توسعه و عرضه امکاناتی برای اجرای سرویس اجرای بازی استیم در کامپیوترهای شخصی کروم بوک است و به زودی کاربران این کامپیوترها می‌توانند سرویس استیم را در دستگاه‌های خود نصب و اجرا کنند و از آن طریق اقدام به دانلود و اجرای بازی‌های مختلف کنند.

گفتنی است که تا پیش از این شرکت Valve به عنوان صاحب امتیاز سرویس استیم تا پیش از این نیز نسخه لینوکس استیم را آماده عرضه کرده بود و حتی یک توزیع ویژه مبتنی بر اوبونتو را آماده عرضه به کاربران کرده بود. با این حال شرکت Valve به دلیل عدم تمایل کاربران به اجرای بازی‌ها در توزیع‌های لینوکسی توسعه آن را متوقف کرد.

در این میان، سیستم عامل کروم او اس که برای کروم بوک ها توسعه داده شده یک توزیع خاص و اختصاصی از سیستم عامل‌های لینوکسی به حساب میاید که شرکت گوگل برای بار دیگر تصمیم دارد تا با همکاری Valve امکان اجرای استیم را برای کامپیوترهای مبتنی بر این نسخه را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که در صورت به حقیقت پیوستن این مسئله در آینده نزدیک ممکن است سرویس استیم دوباره به توزیع‌های لینوکسی دیگر نیز بازگردد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420