لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دکمه IGTV از اینستاگرام حذف شد

دکمه IGTV از اینستاگرام حذف شد

 دکمه IGTV بالاخره پس از مدت‌ها درخواست مکرر کاربران از اینستاگرام حذف شد و دیگر در زمان مشاهده صفحه اصلی نمایش داده نمی‌شود.

IGTV در ژوئن سال 2018 میلادی آماده عرضه به‌تمامی کاربران اینستاگرام شده بود که بستری برای پخش ویدیوهای طولانی مدت از طریق اینستاگرام بود که در زمان معرفی و عرضه سروصدای بسیار زیادی کرد و باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران آن را قدمی مهم از طرف شرکت فیس‌بوک برای رقابت هر چه بیشتر با یوتیوب در نظر بگیرند.

اینستاگرام حالا اعلام کرده که به دلیل عدم تمایل کاربران برای استفاده از این بخش، دکمه IGTV را از اینستاگرام حذف کرده است و دیگر کاربران در صفحه اصلی آن را مشاهده نخواهند کرد. اینستاگرام اعلام کرده که تعداد کمی از کاربران روی این دکمه تپ می‌کردند و بیشتر کاربران زمانی یک ویدیوی طولانی را از این بخش نگاه می‌کردند که بخشی از آن را در صفحه اصلی دیده باشند.

تا پیش از این کاربران با تپ کردن روی دکمه IGTV به صفحه ویژه آن هدایت می‌شدند و می‌توانستند ویدیوهای طولانی مدت را از آن طریق مشاهده کنند. اینستاگرام از کاربرانی که هنوز تمایل به مشاهده ویدیوهای بیشتر از IGTV را دارند درخواست کرده تا از بخش Explore به دنبال این ویدیوها باشند یا اپلیکیشن اختصاصی آن را از اپ استور یا پلی استور دریافت کنند.

این تغییر کوچک البته از دیدگاه بسیاری از تحلیلگران به عنوان یک عقب نشینی بزرگ برای اینستاگرام شناخته شده است و آن‌ها اعلام کرده‌اند که اینستاگرام احتمالاً نتوانسته در رقابت با یوتیوب و دیگر سایت‌های اشتراک ویدیوهای طولانی مدت موفق باشد و به همین دلیل اقدام به حذف دکمه IGTV از اپلیکیشن خود کرده است.

گفتنی است که ویدیوهای IGTV هنوز از طرف کاربران قابل اشتراک گذاری است و می‌توان آن‌ها را صفحه کاربری یا صفحه اصلی اینستاگرام مشاهده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت