لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به صورت رسمی فرایند فروش نسخه ریفربیشد آیفون XS و XS Max را آغاز کرد

اپل به صورت رسمی فرایند فروش نسخه ریفربیشد آیفون XS و XS Max را آغاز کرد

شرکت اپل از شب گذشته به صورت رسمی فرایند فروش و عرضه نسخه ریفربیشد آیفون XS و XS Max را آغاز کرده است و این مدل ها را از طریق وب سایت رسمی خود به فروش میرساند.

شرکت اپل همانند سابق تعداد مشخص و محدودی از این تلفن های هوشمند را آماده عرضه کرده است و صرفا به تعداد موجودی آنها در انبارهای شرکت اپل در کشورهای مختلف مربوط میشود. اپل در حال حاضر نسخه خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی آیفون XS و XS Max را با ذخیره سازی 64، 256 و 512 آماده عرضه کرده است.

این نسخه های جدید در حال حاضر تنها برای عرضه از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین شرکت اپل آماده عرضه شده است که از تنها در کشور آمریکا و به صورت اینترنتی قابل سفارش و خرید است. تمامی این نسخه ها به صورت آنلاک آماده عرضه شده اند و تحت قرارداد با هیچ یک از اپراتورهای آمریکایی نیستند.

نسخه های ریفربیشد رسمی آیفون ها، پس از مشخص شدن خرابی ناشی از ساخت به شرکت اپل عودت داده شده اند و پسس از تعمیر های انجام شده، شرکت اپل آنها را به صورت اختصاصی و با قیمت کمتر از نسخه های معمولی آماده فروش و عرضه کرده است.

نسخه های ریفربیشد عرضه شده در این فروش ویژه نزدیک به 300 دلار از نسخه های عادی ارزان تر هستند و کاربران میتوانند با پرداخت هزینه کمتر این محصولات را در اختیار قرار دهند. گفتنی است که اپل تا پیش از این هرگز آیفون XS و XS Max ریفربیشد را به صورت رسمی آماده عرضه نکرده بود و حالا نیز نسخه های ریفربیشد را به صورت محدود در آمریکا آماده فروش کرده است. بر این اساس میتوان گفت که نسخه های ریفربیشد این تلفن هوشمند که تا پیش از این در بازار کشورهای دیگر به فروش میرسیدند، به صورت رسمی و توسط اپل فرایند تعمیراتی را دریافت نکرده اند. 

قیمت این آیفون‌های ریفربیشد به شرح زیر است.

iPhone XS – 64GB: $699

iPhone XS – 256GB: $829

iPhone XS – 512GB: $999

iPhone XS Max – 64GB: $799

iPhone XS Max – 256GB: $929

iPhone XS Max – 512GB: $1,099

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420