لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشخصات فنی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس منتشر شد

مشخصات فنی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس منتشر شد

 تنها چند ماه از زمان معرفی مدل 2019 تلفن‌های هوشمند آیفون می‌گذرد و حالا گزارش‌های جدید حاکی از مشخصات فنی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس است.

موسسه مالی بارکلیز اعلام کرده که نام تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار سال 2020 اپل آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس است که با قدرت سخت افزاری جدید آماده عرضه خواهد شد. آیفون 12 پرو و آیفون 11 پرو مکس دارای 6 گیگابایت حافظه رم هستند و می‌توانند توانایی‌های بیشتری برای اجرای برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها به صورت مالتی تسک داشته باشند.

تحلیلگر بارکلیز اعلام کرده که این اطلاعات را در ملاقات با یکی از تولید کنندگان قطعات آیفون‌ها در کشورهای شرق آسیا به دست آورده است و در این گزارش آمده است که شرکت اپل در تلاش است تا سیست تشخیص سه بعدی را در دوربین پشتی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس آماده عرضه کند.

علاوه بر این، تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار شرکت اپل در سال 2020 احتمالاً با پشتیبانی از mmWave به سیستم ارتباطی 5G مجهز خواهند شد. این تلفن‌های هوشمند می‌توانند اطلاعات را با فرکانس پایین‌تر از 6 گیگاهرتز انتقال دهنده که در سرعت اینترنت همراه و موارد دیگر به صورت بهینه‌تر امکانات را در اختیار کاربران قرار دهند.

بر اساس این گزارش می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل به‌احتمال خیلی زیاد آیفون‌های پرچم‌دار سال 2020 خود را با عنوان آیفون 12 رونمایی و آماده عرضه خواهد کرد. این در حالی است که تا پیش از این پیش بینی‌هایی در مورد نام گذاری آیفون‌ها با عنوان آیفون 20 به مناسبت آغاز دهه 2020 نیز منتشر شده بود که موسسه بارکلیز با انتشار گزارش خود این ادعا را به‌طور کامل تکذیب کرده است.

گفتنی است بارکلیز اقدام به انتشار گزارش‌هایی در مورد دو مدل دیگر از تلفن‌های هوشمند آیفون در سال 2020 نیز کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373