لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سنسورهای دوربین آیفون 12 پرو مکس بزرگ‌تر خواهند شد

سنسورهای دوربین آیفون 12 پرو مکس بزرگ‌تر خواهند شد

گزارش‌ها و شایعات اخیر منتشر شده از آیفون 12 پرو مکس حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا سنسورهای دوربین این تلفن هوشمند را بزرگ‌تر طراحی کند.

بر اساس گزارش وب سایت ژاپنی Mac Otakara شرکت اپل تصمیم دارد تا سنسورهای دوربین آیفون 12 پرو مکس را بزرگ‌تر طراحی کند و در عین حال ضخامت این گوشی را نسبت به نسل‌های قبلی کاهش دهد. این وب سایت اعلام کرده که ضخامت آیفون 12 پرو مکس در مقایسه با آیفون 11 پرو مکس کمتر خواهد بود و اپل تا 10 درصد این تلفن هوشمند جدید را نازک‌تر طراحی و تولید می‌کند.

استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر باعث می‌شود تا آیفون 12 پرو مکس به عنوان پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2020 میلادی این امکان را فراهم سازد که اپل برد مداری و باتری را نازک‌تر طراحی کند و در نهایت ضخامت این تلفن هوشمند به 7.4 میلی متر برسد.

تا پیش از این مشخص شده که نسخه‌های مکس آیفون‌ها سنگین‌ترین تلفن‌های هوشمندی هستند که شرکت اپل آماده طراحی و تولید کرده است؛ با این حال وب سایت Mac Otakara در گزارش‌های خود هیچ توضیحی در مورد وزن این محصولات ارائه نداده است.

این وب سایت در بخش دوم شایعات خود در مورد آیفون‌های 2020 اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا سنسورهای دوربین آیفون 6.7 اینچی را بزرگ‌تر از قبل طراحی و تولید کند. با توجه به این شایعه می‌توان پیش بینی کرد که آیفون 12 پرو مکس با کیفیت‌ترین دوربین را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند دیگر دارد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر سال جاری میلادی از 4 تلفن هوشمند پرچم‌دار رونمایی کند. گفتنی است که اپل در بازه مارس تا آوریل امسال نیز یک تلفن هوشمند میان رده را آماده عرضه به بازار خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373