لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت از این پس با 120 فریم بر ثانیه در آیپد پرو اجرا می‌شود

فورتنایت از این پس با 120 فریم بر ثانیه در آیپد پرو اجرا می‌شود

شرکت اپیک گیم به تازگی آپدیت جدیدی را برای نسخه آی او اس بازی فورتنایت ارائه داده است که به کاربران امکان اجرای بازی با کیفیت 120 فریم بر ثانیه را می‌دهد.

این کیفیت از لحاظ فنی باعث می‌شود تا اجرای فورتنایت در آیپدها تا 4 برابر از نینتندو سوئیچ بالاتر باشد. اپیک گیم اعلام کرده که این نسخه جدید از فورتنایت با کیفیت بالا تنها امکان اجرا در آیپد پرو نسل 3 به بعد را دارد و کاربران آیپدهای قدیمی‌تر نمی‌توانند به این کیفیت دسترسی داشته باشند.

بررسی‌های اخیر انجام شده توسط کاربران از این نسخه جدید فورتنایت حاکی از آن است که کیفیت بازی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند؛ اما در برخی از مواقع کیفیت به صورت نسبی کاهش پیدا می‌کند و بین 100 تا 90 ثانیه افت پیدا می‌کند.

با این حال کاربرانی که به این کیفیت دسترسی دارند، به طرز قابل توجهی می‌توانند این بازی را با کیفیت بیشتر روی آیپدها اجرا کنند. این در حالی است که بسیاری از کاربران در دستگاه‌های مختلف تنها امکان اجرای این بازی را در کیفیت 30 تا 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا کیفیت اجرایی فورتنایت در آیپد پرو نسل 3 از تمامی دستگاه‌های دیگر بیشتر باشند.

گفتنی است که در حال حاضر اجرای فورتنایت در آیفون XS و XR همچنان به 60 فریم بر ثانیه محدود است . حتی بسیاری از دستگاه‌های اندروید و کنسول‌های بازی نظیر پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به 60 فریم بر ثانیه محدود هستند.

در این میان، فورتنایت در نینتندو سوئیچ نیز به 30 فریم بر ثانیه محدود است و به همین دلیل آیپد پرو در حال حاضر بهترین کیفیت را برای اجرای این بازی دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373