لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آسفالت 9 برای مک اپ استور آماده عرضه شد

آسفالت 9 برای مک اپ استور آماده عرضه شد

تابستان امسال بود که شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 اقدام به معرفی ابزارهای ویژه برای توسعه دهندگان بازی در آی او اس و مک کرد و حالا شرکت Game Loft توانسته از طریق این ابزارها بازی ماشینی آسفالت 9 را برای کامپیوترهای مک آماده عرضه کند.

Game Loft با استفاده از فریم ورک اختصاصی Catalyst توانسته یکی از بازی‌های محبوب ماشینی، یعنی آسفالت 9 یا Asphalt 9: Legends را آماده عرضه به کاربران کامپیوترهای مک کند. این بازی از همین حالا آماده دانلود و نصب روی کامپیوترهای مک شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به مک اپ استور اقدام به دانلود این بازی کنند.

Game Loft تا پیش از این اعلام کرده بود که با استفاده از فریم ورک اختصاصی خود بسیاری از بازی‌ها را آماده توسعه و عرضه به تمامی کاربران مک او اس می‌کند و قرار بود تا پیش از پایان یافتن سال 2019 این بازی‌ها آماده اجرا در کامپیوترهای مک شوند.

اما حالا مشخص شده است که این شرکت با چند روز تأخیر و در ژانویه سال 2020 میلادی بازی‌های جدید را آماده عرضه به کاربران کرده است و به صورت تدریجی تصمیم دارد تا بازی‌های اختصاصی خود را آماده دانلود و نصب روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک او اس کند.

مک او اس یکی از قوی‌ترین سیستم عامل‌ها برای اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی است. با این حال بسیاری از توسعه دهندگان تمایلی به استفاده از این سیستم عامل برای عرضه بازی‌های خود نداشته‌اند که حالا با تشویق شرکت اپل، تمایل برای عرضه بازی‌ها افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است که کاربران مک برای دانلود و نصب بازی آسفالت 9 نیاز به حداقل 2.5 گیگابایت حافظه آزاد در ذخیره سازی دستگاه خود دارند و پس از دانلود و نصب می‌توانند این بازی را در کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420