لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جنیفر آنیستون جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرد

جنیفر آنیستون جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرد

سرویس اپل تی وی پلاس تنها چند ماه است که آماده عرضه به تمامی کاربران شده و حالا بسیاری از تولیدات این سرویس طی جشنواره‌های مختلف جوایز گوناگونی را دریافت کرده‌اند. جنیفر آنیستون نیز اخیر به خاطر بازی در سرویس The Morning Show توانسته جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کند.

The Morning Show که یکی از سریال‌های اختصاصی شرکت اپل است و از طریق سرویس اپل تی وی پلاس آماده انتشار می‌شود؛ تا پیش از این جوایز بسیار زیادی را از آن خود کرده بود. حال جنیفر آنیستون به عنوان بازیگر نقش اول زن این سریال توانسته جایزه انجمن بازیگران فیلم 2020 را از آن خود کند.

آنیستون توانسته در رشته بهترین بازیگر زن در سریال‌های درام جایزه‌این انجمن را دریافت کند. آخرین جایزه‌ای که او از این انجمن دریافت کرده بود مربوط به سال 1996 می‌شود که به خاطر بازی در سریال فرندز دریافت کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که همکاری با شرکت اپل برای ساخت سریال‌های تلویزیونی برای او خوش یمن بوده و توانسته برای بار دیگر جایزه این انجمن را از آن خود کند.

گفتنی است که دیگر بازیگران سریال The Morning Show نیز نامرد دریافت جایزه انجمن بازیگران فیلم شده بودند که البته نتوانستند جایزه‌ای را دریافت کنند.

اپل از سال 2019 میلادی سرویس اپل تی وی پلاس را همراه با سریال‌ها و محتوای ویدیویی اختصاصی آماده عرضه کرده است و حالا کاربران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن این سرویس در آیفون، آیپد، مک یا اپل تی وی به محتوای ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که شرکت اپل برای ارائه این سرویس به کاربران هزینه‌ای مشخص را در نظر گرفته است که به صورت ماهانه از حساب کیف پول اپل آیدی آن‌ها برداشته می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420