لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل ایرپاد پرو را در آپدیت جدید فریمویر برطرف کرد

اپل مشکل ایرپاد پرو را در آپدیت جدید فریمویر برطرف کرد

 نزدیک به یک هفته بود که کاربران نسل جدید ایرپاد با مشکلات عدم کارکرد قابلیت حذف نویز دست و پنجه نرم می‌کردند و حالا شرکت اپل باعرضه آپدیت فریمویر مشکل ایرپاد پرو را برطرف کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac به نقل از برخی کاربران شبکه اجتماعی Reddit شرکت اپل باعرضه یک آپدیت فریم ویر، پس از چند روز مشکل ایرپاد پرو را برطرف کرده است و از همین حالا کاربرانی که نسخه جدید فریم ویر این محصول را دریافت کنند؛ می‌توانند به صورت بهینه از آن برای گوش کردن به موسیقی‌ها و محتوای صوتی دیگر استفاده کنند.

آپدیت اخیر مشکلات ایرپاد پرو که در نسخه 2C54 ایجاد شده بود را به طور کامل برطرف می‌کند و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و بهبود یافته تر از این دستگاه‌ها برای گوش کردن به محتوای صوتی مختلف استفاده کنند.

شرکت اپل هنوز نیز پس از عرضه و انتشار آپدیت جدید اطلاعاتی در مورد این به روز رسانی و مشکلی که تا پیش از این کاربران با آن مواجه بودند صحبتی نکرده است.

گفتنی است که در این آپدیت ممکن است شماره فریم ویر تغییر پیدا نکند و با همان شماره سابق روی دستگاه‌ها تنظیم شود. با این حال مشکل حذف نویز در ایرپاد پرو از همین حالا برطرف شده است و کاربران برای بار دیگر می‌توانند از این هندزفری های هوشمند به صورت بهینه برای گوش کردن به موسیقی‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که در حال حاضر هیچ راه حلی برای نصب مستقیم و اجباری فریم ویر یا حتی داون گرید آن وجود ندارد و دستگاه باید به صورت خودکار به روز رسانی‌های مربوطه را دانلود و نصب کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا آیفون و ایرپاد خود را برای مدت زمانی مشخص به اینترنت متصل نگه دارند تا آپدیت جدید روی ایرپاد آن‌ها نصب شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420